meeee Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hvor lang tid i forveien skal man ta ut hormonspiral?har lyst å bli gravide i november...noen som vet?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Det er veldig forskjellig. Noen blir gravide umiddelbart, mens andre (feks meg) brukte lang tid. Syklusen min var helt på bærtur i 6 mnd før det klaffet denne gangen. Ta den ut i god tid sier jeg:)
meeee Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 ja,har hørt så mye forskjellig nemlig..jeg spurte gynokologen,han sa jeg kunne ta den ut når jeg ville det skulle skje..men som du sier,har hørt at mange bruker lang tid..får vel heller ta den ut snart og heller være litt forsiktig en stund..:-)
JordbærMamma Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Sies også at det er ganske stor sjans for klaff den første prøveperioden etter den er tatt ut, pga at det ofte slippes flere egg denne måneden. Etter dette skal visstnok sjansene minskes i noen måneder fordi slimhinnene trenger tid til å bygges opp igjen. Men vet jo egentlig ikke om det er noe sannhet i dette. Jeg ble gravid 3 måneder etter den ble tatt ut, men denne graviditeten endte i abort i 14 uke. Ble gravid igjen en syklus etter dette, og er nå i 35. uke.
Mummimamma;-) Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ble gravid 3 mnd etter at jeg fjernet hormonspiralen, men noen blir det med en gang. Jeg fikk eggløsning etter bare noen uker, og kroppen var da klar igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå