baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hadde IKM sist onsdag, svake positive CB tirsdag og onsdag. Svake positive billigstrimler fredag,lørdag og søndag (ikke med morgenurin). Men kom litt friskt blod onsdag, og har hatt rosa utflid på og av siden da. Idag kom det igjen litt friskt blod, bare i morges men har hatt rosa utflod siden da... Tror bare ikke dette kan gå bra... Vet dere om jeg bør ta en tur til legen imorgen, eller kan jeg se det an?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hadde det vært meg, hadde jeg tatt en tur til legen i morgen...
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Vet du om man må inn til legen eller om man bare kan få komme til på labaratoriet for blodprøver?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Det vet jeg dessverre ikke.. Har aldri tatt test hos legen før selv... Er bare i 2.pp, og ikke noen spire enda... :-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Dra til legen, og hold oss oppdatert! Lykke til..
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Huff, får vel ringe dit imorgen... Nå blør jeg friskt blod, håper kroppen ordner opp selv! Gruer meg litt for hva det er om det ikke skulle være en SA, tenker på EXU og selv om jeg ikke har noe vondt. (er litt katastrofetenker av natur!) Skal komme tilbake med tilbakemelding etter legebesøket Satser på rødvin og en liten røyk imorgen, så er det på an igjen med en skikkelig prøveperiode. Denne gangen prøvde vi ikke, litt vin og så vips.. Har vært igjennom SA og MA før, men har og to skjønne jenter, så tar ikke dette så tungt selv om jeg virkelig kunne tenkt meg en liten kul på magen igjen Lykke til med prøvingen dere og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå