Gå til innhold

18 uker i morgen, er det da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanlig å enda ikke merke babyen røre på seg...? I følge legen jeg var hos tidligere, så sa hun at det så ut til at morkaka lå forran livmora, og at det da kunne ta litt tid. Noen som vet når jeg evt. kan forvente å merke liv?

Fikk høre hjerte for 9 dager siden, men begynner nå å bli litt bekymret for at ikke alt er som det skal, da en annen lege da sa at det var normalt å begynne å kjenne noe i uke 16. Skal på ordinær ul om 8 dager, og håper at alt da viser seg og være i orden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente heller ikke noe i uke 18. Jeg har heller ikke morkaka forran, har hørt at det er vanlig at det går lenger før du kjenner noe da. UL legen sa til meg at det ikke var forventet at jeg skulle kjenne noe før i uke 22/23. Noen før og noen må vente så lenge... Sånn er det, men gled deg, jeg begynnte å kjenne det i uke 19 og har kjent liv daglig siden. Nå er jeg i uke 24.

Skrevet

Hei, jeg har morkaka foran livmora. Kjente liv akkurat når jeg var 18 uker, men ikke mye. Begynte å kjenne det mye bedre i uke 20, kunne se det utenpå magen også da.

Du trenger nok ikke å bekymre deg, er veldig individuelt når man kjenner liv :) Har lest om mange her inne som har morkaka foran livmora og som ikke har kjent liv før i uke 21 og uke 22.

Lykke til på ultralyden :) Skal du vite kjønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...