Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? fornøyd? evt vil selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst en på finn.

Skrevet

den er solgt, fikk jeg beskjed om. men takk!

Skrevet

Ha litt is i magen, i løpet av en tid kommer det meste om man bare venter. Har sett på den selv, og synes den er fin.

Skrevet

ja, vil gjerne vite om den er like fin og stødig etter noen år. den er dyr til ikea å være, så jeg håper på det.

Skrevet

Helt ærlig så ser den som står i utstillingen til ikea på Furuseth slettes ikke bra ut.. Kantene er løse og den virker litt vinglete.

Skrevet

Men det kan være dårlig montering rett og slett.

Skrevet

hm..... ikke bra....

noen som har den?

Skrevet

Hei Pysa,

Johanne har den og har hatt den i 2 år nå. Veldig fornøyd med den og ingenting er blitt slarkete. Plass til myyyyye i skuffene hehehehe og veldig kjekk gjesteseng løsning.

Skrevet

Så bra! Da blir det vel en sånn på gutten min. Syns den virket veldig praktisk :-)

Skrevet

Gutten min har hatt sin i nå 4 år og vi er fortsatt kjempefornøyde:-)

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyde, så vi skal ikke selge vår for å si det sånn.. Og vår er IKKE ustødig eller vinglete..

Skrevet

den er vel litt for bra, tror jeg, for jeg finner ingen på finn nå, og har ikke råd til å kjøpe ny.

Skrevet

Har du sett i billigkroken på Ikea, der fant jeg en for noen måneder siden!

Skrevet

Vi har den, og er kjempefornøyde. Vi bruker den som sofa, midlertidig. Praktisk med sofa, enkeltseng, dobbeltseng og oppbevaring i ett! Og, de skuffene rommer MYE! Den eneste ulempen er at den er noe herk å montere. Omtrent en million deler som skal settes sammen... Men, det er en kjempefin seng som Ingvild skal ha på rommet sitt etterhvert. Hun er halvannet år nå, og sover fortsatt i sprinkelseng, men vi skal pusse opp rommet hennes snart, og da får hun ny, stooor seng. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...