Gå til innhold

Mange til tidlig UL?


Pink

Anbefalte innlegg

Hvorfor går så mangemange til tidlig UL? Trodde det var i uke 18 det er vanlig å gå?

Blir dere henvist av lege eller bestiller dere på privat klinikk?

Fordi dere tror det er noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal pga ivfbaby i magen og beskjed fra klinikken om å sjekke at alt er som det skal i uke 7. Trodde de fleste som hadde tidlig ul har det pga komplikasjoner i tidligere svangerskap... Jeg får henvisningen av klinikken sendt til meg og bestiller selv tid hos (privat) gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestillt privat i uke 11, bare for at jeg har lyst å se om den lille har det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal vel det til uken. Har legetime til mandag og da regner jeg med at han ringer opp og får en UL relativt kjapp.. I mitt tilfelle skyldes det at jeg har mistet 3 ganger etter at jeg fødte datteren vår så jeg har den herlige medisinske statusn "Habituell Abort".. Ultralyd er IKKE gøy i mitt tilfelle.. men skal bli greit å finne ut om hjertet slår eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL uke 5 og uke 6, skal igjen i uke 8. Men det er pga at jeg hadde stor sjanse for å miste, så de måtte sjekke om det vokste eller var dødt.. Alt ser vistnok greit ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...