Pink Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor går så mangemange til tidlig UL? Trodde det var i uke 18 det er vanlig å gå? Blir dere henvist av lege eller bestiller dere på privat klinikk? Fordi dere tror det er noe galt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skal pga ivfbaby i magen og beskjed fra klinikken om å sjekke at alt er som det skal i uke 7. Trodde de fleste som hadde tidlig ul har det pga komplikasjoner i tidligere svangerskap... Jeg får henvisningen av klinikken sendt til meg og bestiller selv tid hos (privat) gynekolog.
Nummer tre <3 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 jeg har bestillt privat i uke 11, bare for at jeg har lyst å se om den lille har det bra...
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg og har bestilt privat i uke 11. for å sjekke at den lille har det bra, og sjekke nakkefolden osv....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ja jeg skal vel det til uken. Har legetime til mandag og da regner jeg med at han ringer opp og får en UL relativt kjapp.. I mitt tilfelle skyldes det at jeg har mistet 3 ganger etter at jeg fødte datteren vår så jeg har den herlige medisinske statusn "Habituell Abort".. Ultralyd er IKKE gøy i mitt tilfelle.. men skal bli greit å finne ut om hjertet slår eller ikke.
småsmurf Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Har vært på UL uke 5 og uke 6, skal igjen i uke 8. Men det er pga at jeg hadde stor sjanse for å miste, så de måtte sjekke om det vokste eller var dødt.. Alt ser vistnok greit ut nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå