Gå til innhold

Jeg bare lurer på en ting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ryddig har dere det hjemme? Vi har det vanligvis relativt ryddig, men fikk dessverre besøk av svigermor på en dårlig dag. Vi var flere syke, og rotet fløt i stua, og også litt på kjøkkenet. Hun ble skikkelig forbanna og sa at hvis ikke jeg lettet på rævva og ryddet, kom hun til å ringe barnevernet og kreve omsorgen for barna våre, og la til at det er farlig for barn å leve i rot. Hun har det plettfritt hjemme, og er også hjemmeværende, så hun har tid til å rydde mer... Vet at jeg ikke er i umiddelbar fare for å miste barna altså, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha-beste svigermor ever:pHadde ikke brydd meg døyten om hva hun sa-og det gjør ikke evnt barnevernet heller;-)Har det ryddig rundt meg stort sett hele tiden,bortsett fra leker som ligger litt rundt på dagen da.Men nå i disse eksamenstider har det vært kaos her.Men,bv har andre ting å tenke på enn det as..

Skrevet

hadde jeg bedt henne komme seg ut av huset fortere enn lynet!!

Skrevet

hehe....ser helt greit ut her, men prikkfritt er det kun rett etter vi har tatt helgavasken. Er vi sjuke kan det jaggu flyte her også-.

Skrevet

Her flyter det titt og ofte, og helt ryddig og rent er det kun etter helgevaska her og. Ofte en og annen hybelkanin i krokene. Makter ikke å holde det strøkent hele tiden, og så veldig viktig er det vel ikke heller. Barn dør ikke av litt rot. Hadde bedt svigermor dra til h...... Hun har da ingen ting med å kommentere hvordan det er hos dere.

Skrevet

Jeg går hjemme med barna, så jeg får tatt klesvask og overfladisk rydding etterhvert. Så lenge barna er våkne kan det se temmelig rotete ut, skitne gulv osv. De roter og griser kjappere enn jeg klarer å rydde for å si det sånn... Støvsuger vanligvis etter hvert måltid da, men gris blir det uansett.

Når ungene er i seng rydder jeg hele etg, støvsuger, rydder kjøkkenet og setter på oppvaskmaskinen, ordner resten av klesvasken og det som ellers måtte gjøres. Så DA er det pent her, og da er det delig å sette seg ned. Orker ikke slappe av i en rotete stue.

Men bare for å si det: leker er ikke ROT så lenge barna er våkne og leker. Da er det bare leker. Når ingen leker med lekene, DA er det rot!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...