Gå til innhold

Anbefaler dere dvd i bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snille unger, so usikker på om jeg skal kjøpe el ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungene sitter greit i bilen på langturer og ikke griner/maser høl i hodet på foreldrene så hadde jeg droppa dvd'n. Jeg hadde INGEN planer om å gå til anskaffelse av det, men etter et par turer til hytta (3t hver vei) hvor det var et sinnsykt gnål fra baksetet til tross for nyinnkjøpte blader og diverse, så kapitulerte vi før oslo-kjøreturen vår (8t hver vei). Himmelsk for oss og null klaging fra baksetet!

Skrevet

JAAAAAA, verdens beste oppfinnelse.

Vi har verdens snilleste unge vi også, men vi kjører mye og det er en gave fra høyre makter til tider.

Skrevet

JAAAAAAAA! Men vi kjører ofte mye og langt da!

Skrevet

Vi har det, men bruker det kun på lange bilturer. Og da er det genialt. Blir fort utålmodige de små når vi kjører langt.

Skrevet

Jaa absolutt he,he.vi kjøpte til tuppa på 2,5 år nå.Hun liker ikke å kjøre bil,sutrer og maser etter 10 minutter.Vi kjøpte den pga ferietid snart,men har vært på 1 times biltur allerede,og nå er det helt stille bak der:-).Klart hun er alene der bak da,så det blir vel kjedelig...Hun får ikke se når vi bare skal kjøre på butikken ol da...

Det kan være veldig greitt å ha i bakhånd ivertfall vil jeg tro..

Skrevet

+ at vi har den med avogtil når jeg vet at det blir ventetid, feks på legekontor, flyplass..

Skrevet

Ja, men bare på de lange turene og ikke med en gang vi begynner å kjøre. Men det er med oss som med mange andre her, vi har mange lange turer på ett år, siden alt av familie bor minimum 30 mil unna. Tilogmed ettåringe følger med på filmen og det hjelper veeeldig , for han har hata å kjøre bil fra han ble født!!!!!!

Skrevet

Ja! Kjempefint på litt lengre bilturer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...