auro Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hei. Har noen punkter som jeg håper du kan se på. - ekteskapet - økonomi - flere barn, når, kjønn - prøver å slanke meg, ser du om jeg når målet mitt og klarer å holde det Får du opp noe annet av interesse, så rop ut. Jeg 200974, han 300868. Tusen, tusen takk....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 -forholdet er det ikke så mye og si om.Der blomster i deres selskapt og har det bra med hverander.Sine oppturer og nedturer har dere som alle forholde. -penger føler dere vil få litt penger til gode,arv,eller vinne på.eks på lotto -får opp 3 barn her,har du 2 fra før?føler den siste kommer rundt 2010 ei jente. -slanking,du holder deg hardt og klare litt mere enn du selv forventer av deg.
auro Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Her har du nok veldig mye rett.Føler ekteskapet går veldig bra for tiden, men selvfølgelig sine ups and downs. Eneste er vel at jeg kunne ha tenkt meg et barn til, men ikke han. Men det høres jo lovendes ut det du sier. Ja, vi har to jenter fra før. Og så skal vi begynne og pusse opp hus, og det kan jo være utfordrende for et ekteskap. I den forbindelse har faktisk svigerfar snakket om å gi oss litt forskudd på arv. Slankinga går over all forventning. Har allerede gått ned 15 kg og har ikke tenkt å gi meg med det. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 takker for tilbake meldingen.Gøy med slike.
auro Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Bare for å oppdatere så fortalte mannen i går at han sterkt vurderte at vi burde få nr 3. Er det mulig, han kom på det helt av seg selv. Mente jeg burde fjerne spiralen pronto. He, he.... Vi får se om han står for det han har sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå