Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg mener jeg har verdens mest perfekte unge.. Hun utvikler seg fint, legger på seg fint, stort sett bare blid. Dessuten er hun usedvanlig vakker med mørkt hår og brune øyne.. Men er vel kanskje normalt å anse barnet sitt som perfekt? ;-) Jeg tror det finnes ett perfekt barn - og hvert foreldrepar har det (de) :-)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Ingen er vel perfekte, men de er perfekte for oss...
WP-TLogPeanut Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hm... har en genser til TL der det står , "I'm not perfect, but I'm so cute" Den stemmer veldig bra Jeg ser "feilene" hennes,og vet hun ikke er perfekt, men hun er uansett den søteste godeste ungen i hele verden
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Perfekt og perfekt, jeg anser henne iallefall som verdens herligste.
bever Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Vårt barn er også perfekt! :-) Hvis ikke vi syns det, hvem skal syns det da??? Og selvfølgelig vet jeg godt at både mor og barn har sine feil.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Perfekt utgangspunkt, men siden verken jeg eller pappaen hennes er perfekt så blir ikke oppførselen henens "perfekt" heller. Men verdens nydeligste, søteste, mest omsorgsfulle lille jente )
SuperGlad Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Som alle andre har de sine feil, men som deres mor så ser jeg ikke de feilene på samme måte som andre rundt dem. Jeg synes de er perfekte i MINE øyne uansett hva de gjør, sier eller hvordan de ser ut.
ifie Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Han har ingen feil eller mangler, så da må han være perfekt, da! + at han er verdens deiligste, da, og det er jo en bonus
Alba44 Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Ja, han er helt perfekt!! Verdens fineste <3<3<3
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Hun er ikke perfekt, ingen er det hun har sine ting hun også hehe (midt i trassen nå for eks). MEN i mine øyne er hun så nærme perfekt som et barn kan bli, og selvom jeg synes at andre unger er søte så er det ingen som er penere eller mer sjarmerende enn min egen hehe, hun er jo bare den mest fantastiske skapningen på jorda Tror det er normalt å tenke sånn..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 hehe..jeg er stolt over ungene, de er sunne, friske, intelligente, sjarmerende, nydelige, vakre og snille barn i grunn. Klarer uansett ikke kalle dem perfekte, ingen er perfekte og perfekt er et ord jeg i grunn ikke liker. Vi har alle feil, liten og stor, ung og gammel....og det gjør oss til mennesker også -
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 hva er perfekt? Mine er perfekte for meg JA...men de er sikkert langt fra perfekte likevel..for hva er egentlig perfekt?
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Hun er perfekt for oss på samme måte som vi er perfekte for henne! Men utover det så er vel ingen av oss perfekte.
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 De er akuratt som de skal være, både utseendemessig og i utviklig=) Hva er perfekt egentlig?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Klart han er, så skjønn at det er til å grine av, iallefall i mine øyne;)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 nei, barna mine er ikke perfekte. den elste klorer og biter og klyper iblandt, han kan bli en skikkelig hissigpropp, men når han kommer å gir meg en kos, og når han sier glad i deg mamma... alle de små tingene han gjør å sier utgjør at han er et nydelig lite menneske som jeg elsker høyere enn noe. jeg har ikke skyggelapper for feilene hans, for jeg kjenner han, men jeg har derimot mye større rom for alt det fine med han, som utgjør 99% av mammahjertet! han er unik, spesiell, og verdens søteste. mine barn feiler. slik er det bare. nå er babyen ikke så gammel enda, men han har sine sider han og :-) En del av det å være mamma er å ta barna som de er, og hjelpe dem der de feiler, oppmuntre dem når ikke alt går som det skal, elske dem for alle tingene de gjør riktig, og trøste dem for de gangene det går galt.. Mine barn er ikke perfekte. men jeg kunne ikke elsket noen høyere, ingen gjør nydeligere ting enn akkurat dem, og ingen i verden kan få hjertet mitt til å bli så varmt som dem kan. *sukk*
MammisOgTøffer`n Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Helt klart perfekt:) KAn fortsatt ikke skjønne at vi har lagd en sååå perfekt gutt,hehe:) Vi er så heldige at han valgte akkurat oss og komme til altså.......Tjihi....... Han kunne ikke vært annerledes, for han er perfekt akkurat som han er........
solstråle69 Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 Jepp! Snuppa vår er fullt ut perfekt! :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 #24 Skrevet 22. juni 2008 Ingen er helt perfekte, men de er perfekte for oss :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 Nei, jeg anser ikke barnet mitt som perfekt, så blind er jeg ikke:) Men jeg er glad i ham uansett, er det ikke det som gjør oss foreldre så spesielle da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå