Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skule hatt mensen for 6 dager siden å den har ennda ikke kommet (min mens er aldri for sein, kommer alltid på dagen). Jeg var i syden sammen med en veninne og traff en mann der ned, etter et par paraply drinker for mye så skjedde det som ikke skulle ha skjed, jeg havna til køys med denne mannen....det var 2 dagen jeg var der nede, å når skaden allerede var skjed så fortsatte vi bare resten av ferien....Angra bittert når jeg satt på flyet hjemover. Veninna mi vet ingenting for hun er singel å fant seg en type der nede første kvelden, så hun tror at jeg bare sola meg å leste bøker, alene... Jeg vudere å ta abort, for da trenger jo ingen å få vite noe, å jeg slipper å si det til mannen min. Vi har heller ingen barn sammen men vuderer å begynne prøvingen etter sommeren;) Noen som har noen gode råd, eller vært oppi samme sitvasjon???
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Ok. Nok et tulleinnlegg. Det finnes ikkemennesker som er så dum.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 æh...som man reder ligger man vil jeg si..Stå for det du har gjort!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Du bør vel ta noen tester i hvertfall, og uansett så bør du vel fortelle mannen din dette, ærlighet varer lengst, selv om det kan bety slutten for forholdet. For dette der kommer til å gnage deg resten av livet hvis ikke. Abort eller ei er et valg du alene må stå for... Nå er det vel i hvertfall 50% sjanse for at dette innlegget er god gammeldags BS....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Vet du, hvis dette er sant så.. Den første kvelden kan jeg forstå at det var en feil, men andre.. neppe? Vet du hva det gjør deg til? Nei, ikke hore, men et LUDDER. Et billig ludder som fortjener å stå i gapestokk så alle kan spytte på deg. Stakkars mannen din!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Ingen råd. Men utroskap kan få alvorlige konsekvenser som dette. Beholder du barnet så bør iallefall din mann få vite at han kan ha en annen far. Når først skaden har skjedd så fortsatte dere like greit resten av ferien? Hvilken innstilling er det? Skulle ha tenkt dette var en stor tabbe og kuttet han ut med engang. Håper du ikke har fått kjønnsykdommer, hiv og det som er da så du ikke smitter mannen din. Det er ille det..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Er ikke i samme situasjon selv så kan desverre ikke gi deg noen gode råd angående det. Men jeg hadde snakket med mannen min om dette og lagt meg langflat ut hvis det hadde skjedd meg. Hvis du tar abort og du en gang skal ha barn igjen så spør jordmora/ legen og når du skal ha ultralyd om du noen gang har tatt abort og slike ting. Hvis mannen din er med da, hvordan skal du forklare det? Håper det ordner seg for deg. Vi er bare mennesker og alle kan gjøre feil. Men er ikke barnet sin feil dette så det burde få en sjangs til og leve. Har du noe kontakt med han fra syden? Pratet med han eller noe? Klem
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 så du har aldri gjort noe dumt da alltså? Jeg vet at det jeg gjorde var utrolig dumt å ganske tankeløst, men jeg kan bare ikke si noe til mannen min, han kommer til å bli så utrolig såret og jeg er redd for at han kommer til å gå i fra meg!! Jeg vet egentlig ikke grunnen til at jeg gjorde det...jeg var på en måte på ferie og ingen jeg kjende der nede å ble ganske enkelt veeeldi fristet....ingen god unskylding....men sånn ble det bare
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jo det har jeg, men jeg har aldri pult sammen mannen , bak ryggen på venninna og mannen min, i en uke. Det gjør deg til et ludder. Håper du har fått klamydia eller noe .. Test deg.. Tenk om mannen din får dette.. Hva skal du gjøre da ad? Skylde på han? Jævla billige tispe.. spyr av sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Har ett råd ta flyet ned igjen, og bli der. LUDDER. Du er bare et ondt avvik.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Takk for et sakelig innlegg;) Nei jeg har ingen kontakt med han fra syden å har heller ikke noe ønske om det...Det var ikke snakk om noe forelskelse eller noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 behold barnet og stå for det du har gjort.Som man reder liigger man vettu;-)kan jo håpe barnet ikke er mørkt?Hvis det var en sydenmann likosm:p Du fortjener vel ikke å ha en snill mann når du gjør så her....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Mannen din finner nok ut av det når du smitter han med div kjønnssykdommer du har dratt med deg fra degosen...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Du avslører deg, Yppert. Må være mer konsekvent på og/å feilen neste gang.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Og nordmenn kan ikke gi deg kjønnssykdommer? Du får hvertfall ut en hvit unge da, så du slipper å bortforklare det for mannen.... siden du er så dum at du er utro i en uke regner jeg med at du er dum nok til å gjennomføre svangerskapet og lar mannen din tro det er hans.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Først og fremst så henger jeg meg ikke på hylekoret her, for jeg vet hvor fort sånt kan skje, og disse hyledamene burde ta en titt på statistikken for utroskap. Du er ikke alene. Så til saken, jeg synes helt ærlig du burde ta abort, og legge det hele bak deg. Hvis du ønsker å fortsette forholdet med mannen din, så la han slippe å ta del i elendigheten. Du må uansett leve med konsekvensene resten av livet, og det er straff nok i seg selv. Men det kommer jo an på om du orker å bære på det alene. Hvis du ikke orker det så er det bedre å tilstå for mannen din enn å betro seg til andre, da det ikke er noe han bør få vite av andre enn deg. Sikkert mange som er uenig med med, men det er sånn jeg ser det.
malingus Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Gud for noen frekke kommentarer folk kommer med her! Man kaller ikke andre mennesker for slike ting! Sånt som det her sier man bare ikke, selv om man misliker sterkt det personen har gjort! Dere hadde hatt godt av å jobbe litt innen helsevesenet. Lært dere å møte ALLE mennesker med respekt og verdighet uansett!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 håper mange fikk ut aggresjon nå da. Veldig saklig.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Sånne folk fortjener ikke respekt eller verdighet. Prøv å si det til mannen hennes, om han har litt ryggrad og verdighet, sparker han henne til helvete ut.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 Håper mannen din har vært utro mot deg og... Håper han har hatt seg med elskerinnen sin i en uke mens du var bort, at det virkelig har kost seg i senga deres som du skal gå og legge deg i i kveld. Kanskje det dukker opp en unge på si der og?
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2008 #24 Skrevet 22. juni 2008 Du sier du er redd for å miste mannen din, redd han skal gå fra deg om han får vite dette. Men det er jo DU som har tatt et gigantisk steg bort fra HAM.. Er du redelig gir du ham valget om å bli eller gå ved å fortelle ham hva du har gjort. Blir han, så er det vel slutt på jenteturer til syden eller andre plasser, og definitivt slutt på affærer med andre, eller? Har ingen medfølelse med deg, men håper du ordner opp i dette på best mulig (som ikke alltid er enklest mulig) måte. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 Vurderer å begynne prøvingen etter sommeren... Dere er gift, men tydligvis bruker prevensjon... Mest vanlig at kvinnen bruker, så hvordan ble du gravid?? Gifte par bruker vel ikke kondom!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå