litakine og Theodor Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hvordan går det der hjemme med 2??? Så forresten at jeg vet hvem han svigerbroren din er, og søstera hans og faktisk...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Det går overraskende bra egentlig! Storkoser oss. MAnnen har nemlig blitt syk og er sykemeldt så hele hurven er hjemme! Deeeeilig! Hmmm, er det JA og Becks du vet hvem er? De har jo bodd i Lier en stund hele søskenflokken... Åssen går det oppi kalde nord?
litakine og Theodor Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Det er JA og CA (hvis jeg ikke husker feil) - gikk på svømming med dem når jeg var yngre, og sammen vgs (men annen linje) Her er det kaldt, og regn, men vi har akkurat hatt kjæreste-tur i finland, mens mormor hadde tann-trollet (tannfrembrudd) - og det var deilig - har dessverre ikke klart å overtale han til å flytte enda Deilig å ha mannen hjemme hos deg da, det har vært mangelvare som jeg har skjønt ellers er jeg sykemeldt selv, pga fødselsskaden - må si det er litt deilig å være hjemme når det blir sommer en gang her da
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Aha, de to yngste ja:) Er kaldt og reng her også... *grøss* Kjærestetur hørtes digg ut, gleder meg til begge mine er store nok til at jeg og gubben kan dra på "bryllupsreise", for det har vi ennå ikke vært. Tenker Maldivene! Det hadde vært saker det! Hvilke tenner er det som kommer?
litakine og Theodor Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 hehe, ja, her snakker vi litt over ett døgn, og i finland da, ikke akkurat maldivene (som høres usannsynlig deilig ut) - så det var bare det å komme seg bort litt, men det gjorde så godt for forholdet!... du må kikke på bloggen, vi kjøpte en dritkul sak til theodor (www.teddygutt.blogspot.com) Bryllupsreise begynner å bli på tide! det er de to fortennene oppe som kommer, så det er tydelig at det gjør mer vondt enn de to som kom nede... vil ikke spise så mye stakkar, og grinete - men hadde jo flaks med at mamma var her da
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 *lermegihjel* Gyngereinsdyr?! *lermer* Også så fint det var dere dere har vært, så kjempedeilig ut, selv om det ikke var langtur til Maldivene. Kunne gjerne klart meg med en natt på Holmsbu Spa også jeg, helt greit;) Hehe... Er litt opptatt i dag jeg men kan ikke vi pjattes videre en dag snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå