Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når og hvor og hvor lenge sover deres små på ca 6-7 mnd?

Vår sover ca 7-6 på natta (avbrutt av 1-2 nattmåltider)

På dagen har vi ikke helt funnet rytmen. Hun sover 2 eller 3 ganger. Mellom 45 minutt og 2 timer hver gang, men det varierer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini er 6mnd+1uke

legger seg a kl 19 og våkner i 7-8 tiden...har i det siste ammet MYE,men har endelig begynt å roe seg.(dette pga tenner)...

sover bare en haltime om gangen:

første dupp i 9.30 tiden

anre dupp i 13.00

tredje dupp i 16.00

dette er ca og kan variere med 1time...

Skrevet

legger han ca 18.30.

våkner ca 06 for mat. pleier å legge han igjen etter det, og da sover han som regel til rundt 08. hvis han har våknet for mye pleier vi å sette oss i stua og leke i ca 2 timer og legger han igjen. da pleier han å sove i et par timer ca. så er han våken i et par timer og så en dupp igjen, ofte på 1-2 timer. så er han våken et par-tre-fire timer alt ettersom hva vi gjør. sover en liten lur rundt 15-16. så han sover nok tilsammen hvertfall 3 timer vanligvis (ikke gjort det her før for omtrent halvannen måned siden) og om nattan ca 11-12 timer. gjennomsnittlig 14-15 timer altså hver dag.

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

7 mnd akkurat

sover med oss fra ca. 23 til 6.30

får pupp i senga, sovner av og til igjen, amme sove pludre til 7.30 muligens 8, om jeg er heldig :-)

er ikke oppe så lenge, bleieskift, pludrelitt mens jeg drikker kaffe, prøve med litt grøt frukt før ny hvil. varierende lengde

det er en hvil mellom 14 og 16.30, varierende lengde

ny hvil klokken 20.00 på fangene våre eller i vogna nede, stortsett helt til vi legger oss rundt 23, men av og til litt mer våken, og en del amming

Skrevet

Min mini blir 7 mnd på torsdag, og han legger seg i 19- 19.30 tia. Sover hele natta (uten mer mat) , til ca 7 om morgenen. Han har faktisk sovet hele natta (uten å få mat på natta) helt fra han var 2 mnd. FANTASTISK!!!!!!

Skrevet

Glemte å si at han sover neste blund fra ca 9.30 til 11.00, og fra 14.00-15.30. Kjekk og grei gutt!!

Skrevet

For natta sover gutten vår fra ca 18.30 - ca 07, avbrutt av to måltider(ca 24 og 04.30)

På dagen har han 3 dupper på 30-45min( ca 09.30 - 13 - 15.30)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...