flypapir Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi har to års bryllupsdag om kort tid og skal i den anledning unne oss en kveld ute med kino og god mat. Lurer derfor på om noen her er kjent i Tønsberg og kan anbefale et bra sted vi kan gå ut og spise?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Mange fine steder! Du kjenner forhåpentligvis til Brygga, rett ved Farmandstredet, der har de mange fine og koselige steder. Havariet har lun atmosfære og er kjent for knallgod mat :-) Finnes for øvrig mange gode restauranter, de ligger bokstavlig talt på rekke og rad.. Big Horn Steak House, like ovenfor Brygga Kino, har også god mat, og helt nydelige lokaler :-)
flypapir Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Så hvis vi går på brygga er vi sikret å finne noe godt?! Passer meg egentlig bra å ikke bestemme noe, da lysten forandres fra minutt til minutt for tiden...:S
**Min nydelige Milla** Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Ja, gå ned på Brygga.. Der finner dere noe godt. Enig i at Havariet er helt nydelig. Koselige lokaler..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Tror jeg ville godt på Havariet.. Og ja, uansett finner dere noe godt der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå