Gå til innhold

Vinterbabyer i Kongsberg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som venter på vinteren i Kongsberg?

Jeg venter i midten av januar,så er tidlig ennå.Ville bare høre om det var flere som kunne tenke seg treff etterhvert som magene vokser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Nå er jeg ikke lenger anonym:) Rundet 16 uker og magen begynner så smått ta form.

 

Ingen fler med termin desember-januar-februar-mars i Kongsbergomerådet som kunne tenke seg treff utover mot høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg venter også 3.mann :) Fra før har vi storebror på 3 år og lillesøster på 10 mnd. I magen ligger det en hemlighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig å se at flere har ting på gang her!

Vi venter en til i begynnelsen av mars. Har en gutt på 2 år fra før. Morsomt at det er flere som har barn fra før!

Selv er jeg 30 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 år og venter førstemann i mars. Jeg kjenner veldig få på Kongsberg, og vil veldig gjerne være med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt tidlig å sette opp treff ennå eller?? Vi kunne jo sette opp et i slutten av september??

Cafè PI ,Mandag 29 sept kl 18.30??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden for meg Henriette!! Jeg får bare krysse fingre for at mannen er hjemme da, så slipper jeg å ordne med barnevakt for Thea;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk termin i september, men kjenner aboslutt ingen her i Kongsberg. Hadde vært kjempe koselig om jeg kunne tatt meg en tur selvom jeg mest sannsynlig har fått min lille innen da? (Om jeg orker :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du få komme,men jeg ser det er noen flere som prøver å få til treff for høst-babyer i Kongsberg her. Du kunne jo også høre med de da om du vil å noen flere "likesinnede" å treffe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en gutt 02.01.09. Dette blir nr. 2 og vi gleder os masse. Jeg er forresten 30 og bor på Mæl rett utenfor Rjukan i Telemark. De har lagt ned fødeavdelig her så jeg kommer til å føde i Kongsberg. Kunne veldig gjerne tenkt meg å komme på treff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...