Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Som ellers er mine perfekteskjønne småklumper, så skulle jeg virkelig ønske de hadde bedre sovehjerte...*sukk* Blir faktisk litt missunnelig på de som har barn som sover til klokken er over 7-8 om morningen jeg, og ikke minst på de som kan holde barna sent opp en kveld pga en spesiell anledning og så sover ungen lenger dagen etter. I stede for våjner enda tidligere. Diamantbryllup i går og ungene som vanligvis legger seg kokken 19.30 fikk være opp til 21.30 (1 åringen) og 22.30 (3 åringen og 5 åringen). Presis klokken 06.00 i dag stod ett-åringen i sengen og bæljet og sekundet etter stod de andre to i sengene sine også. Vi var blitt fortalt vi skulle få trippelrom, men hotellets variant av trippelrom var da altså 4 senger på 15 kvadrat og så vidt plass til mini sin reiseseng. Så alle tre søte små har naturlig nok vært helt knust og ødelagt av trøtthet i dag med x antall sammenbrudd. Ble tidlig i seng i kveld da, så håper de får en bedre dag i morgen. Og som vanlig så festet de andre barne i familien til både tolv og ett i natt og sov helt til klokken 10-11 og ingen kunne skjønne hvorfor vi synes det er problematisk å holde våres unger oppe sent...grrr....
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 må si jeg har vært heldig hele veien med mine der De er nå 6 og 9 år gamle da, men de har alltid sovet til 7-8 som babyer. Aldri vært av den typen som skulle opp klokka 5-6
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Samme her... De sover godt om kvelden (og etterhvert også om natten), men ikke pokker om de kan sove lenger enn max halv syv. Ofte er den 5 :-(
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 MEN er jo ikke godt å si hvordan 3.mann blir da hehe
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 "Godt" vi er flere da. Føler stadig det blir småkonflikter med svigerfamilien pga dette. I tillegg trenger jeg selv endel søvn for å ikke bli en gneldrete bitch, dvs minst 6 timer, helst 7-8 (unntak er nattamming første 5-6 mnd, da klarer jeg meg på mystisk vis med mindre) mens de fleste i den familien fungerer helt greit på 4-5 timer. Så de forstår bare ikke hvorfor vi har en litt annen (og mer normal?) døgnrytme enn dem og hvorfor vi synes det er slitsomt å bryte denne. Synes skikkelig synd på ungene i dag. Og vetdu hva det verste var? da vi kom ned i spisesalen klokken 7, så fikk vi vite at neida, frokosten ble ikke servert før klokken 9.30 fordi at de stakkers voksne som la seg sent kvelden før måtte jo få slippe å stå så tidlig opp. Trodde seriøst jeg skulle klikke i vinkel da altså. Men betjeningen så problemet vårt så barna fikk seg en skive hver... Men åååååå, er det så vanskelig å ta litt hensyn til barna da? Først starte middagen klokken 19 og så ikke frokost før klokken 9.30. Jaja... Vet hva jeg IKKE skal gjøre når jeg blir bestemor og oldemor! Phu, godt å få det ut!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Hallo? Kl 9.30 nærmer det seg jo lunsj for oss... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå