Gå til innhold

Er så lei meg. Er blitt forlatt. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har dratt fra meg. :( Er så utrolig trist og deppa for tiden, merker at barnet ikke trives, føler meg som en dårlig (vordende) mor. :(

Kjæresten min er ikke faren til barnet mitt, vi ble sammen da jeg var 2 måneder på vei. Vi var begge skeptiske til forhodet, særlig jeg, men vi bestemte oss for å satse. Nå har han alstå bestemt seg for at han ikke er klar for forpliktelser likevel. Huff... Er så lei meg at jeg ikke vet hvor jeg ska gjøre av meg.

Føler også at jeg ikke har så mye tid igjen til å komme meg. Går i morgen over på tredje trimester. Jordmor har skaffet meg psykolog da, håper det hjelper.

Savner ham så utrolig. Lukten av ham, måten han holder rundt meg på, måten han stryker meg på... Hadde frem til nå glemt hvor vondt kjærlighetssorg gjør. Prøver å si til meg selv at jeg må ta meg sammen pga barnet, men er så vanskelig...

Noen råd eller oppmuntringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en klem, og ønske deg lykke til. Du taper faktisk ingenting på det, selvom det nok føles tungt og vanskelig nå. Vil nok heller påstå at xen din taper noe på det. Dette klarer du, det er jeg helt sikker på. Men synes det er fornuftig av deg å snakke med en psykolog om saken :)

Klem

Skrevet

Åh huff så trist, vil bare gi deg en klem og en skulder å gråte på. Så vondt at han tok det valget. Må si du er flink som tar ansvar og vil gå til psykolog - håper det hjelper deg igjennom tiden. Det er vondt, men om det er noen trøst så leger faktisk tiden alle sår. Snart får du en liten en som trenger masse kjærlighet, og som kan gi deg mye kjærlighet tilbake - selvom det blir noe helt annet. Kanskje han også kommer tilbake, kanskje han savner deg og innser at han tok et feil valg. Kanskje han bare ble litt "skremt" eller trenger å tenke litt. Lov å håpe. Vondt er det uansett, men prøv å ikke sett deg ned og grav deg ned i sorgen. Gråt heller, få det ut, skriv ned tanker og følelser (brenn det heller etter at du har fått det på papir, få det ut av kropp og sinn). Det hjelper, som om du hadde snakket med noen. (ikke alltid man vil fortelle det man føler til noen, eller faktisk føler at man kan stole så godt på noen at man vil dele det - da kan man skrive det ned og heller brenne det etterpå). Jeg håper du takler det bedre og bedre for hver dag som går. En varm klem gir jeg deg og ønsker deg lykke til fremover :o)

Skrevet

Huff.. ville bare gi deg en klem og ønske deg mye lykke til videre.. stå på!!!! Det vil komme bedre tider... selv om det ikke virker sånn nå.

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer og støtte jenter. :)

Og Penger: Den sangen var utrolig nydelig! Utrolig trist, men gud så nydelig... Griner når jeg hører på den, men det er gode tårer da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...