Gå til innhold

Jentenavn?

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboer stresser litt med å finne navn hvis det skulle bli ei lita tulle.. Guttenavn har vi ei liste på som har falt i smak, men jentenavn var neimen ikke lett! Eneste vi grubler litt på er Leah Emilie, som begge liker.. Men blir jo å vente til etter fødsel uansett og se hvem dette er seff;) Men lurte på litt hjelp fra dere jenter som kanskje er mer kreative? Hehe.. Liker ikke Mathea o.l.. Greit å ha noen forslag til navn i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er kjempevanskelig med jentenavn, men tror det er fordi jeg innbiller meg at det blir en gutt, selv om samboeren er overbevist om at det blir en jente...

Fikk en navnebok av min søster, men den var av litt eldre årgang, så den er mest egnet til å få en god latter...kjellgrim for eksempel...ikke akkurat favorittnavnet.... en grim kjell...høres ut som en stygg fugl....

Skal på ul på onsdag, og om jeg kan vil jeg vite hva det blir, så da kan jeg sette igang prosessen for alvor, men tar også gjerne imot tips...

Liker Thea veldig godt, men det tror jeg at jeg vil kombinere med et annet navn...Også kunne jeg godt tenkt med å kalle en jente for Irene etter min mormor, men da må jeg også kombinere det med noe...hmm...vanskelig...

Skrevet

Håper det kommer inn mange forslag her. Før vi visste kjønnet så hadde jeg så mange jentenavn jeg likte, men ingen guttenavn. Så tenkte det blir vanskelig hvis vi skal ha gutt. Men nå når vi fikk beskjed om at vi venter jente, så slettet jeg det ene jentenavnet etter det andre på lista. Står ikke igjen med ett eneste ett som jeg liker selv, og iallefall ingen som vi blir enige om..

Eneste jeg liker er Tuva, men kommer nok ikke til å ta det pga ulike årsaker. Og det som mannen liker er Andrea.. Men jeg ser ikke for meg det navnet heller på mi jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...