Gå til innhold

Längtar såå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vill bara skriva ett litet inlägg och säga att jag längtar otroligt efter att bli mamma nu. Har 4 v och 2 dagar till termin. Känner mig verkligen priviligert som får lov att gå igenom ett svangerskap, känna sparkar osv.. visst är det slitsamt - JA! :) Men gud jag får rysningar när jag tänker på att snart har vi våran prinsessa HÄR! Det ska blir så härligt :)

Riktig god söndag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håller med dig! Längtar så jag spricker snart! Har termin 9 juli jag, e livrädd för att jag ska behöva gå över... Jag kunde gärna fött nu, ska bli så gott o få hålla, lukta på o ta hand om den lilla krabaten i magen!

(ska bli väldigt gott o bli smal igen också =) hihi)

Riktigt god söndag till dig också!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhh det är många svenskar här inne idag=) HÄRLIGT....

jag längtar med väldigt mycket nu, att få hålla han i mina armar=)

jag har ju termin 16 augusti så det är ju ett tag kvar fortfarande,men det börjar gå upp för mig att våran lille Sander snart kommer=)

Lycka till tjejer=)

Skrevet

Jeg må si meg enig med våre svenske venninner her! : )

Kan nesten ikke vente til jeg får lillegutt i armene mine... Det føles nesten som om jeg "savner" han litt, og jeg vet jo ikke hvem han er enda...

Skrevet

Ja det är så fantastiskt! Ska bli mamma!! Herregud, håren står upp på armen när jag tänker att snart ligger hon här i mina armar... åh..längtar så.

Prövar att föreställa mig hur det kommer vara att första gången se henne i armarna på min sambo. Varje gång jag gör det börjar jag stört grina...hihi

Massa lycka till er också!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...