Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vill bara skriva ett litet inlägg och säga att jag längtar otroligt efter att bli mamma nu. Har 4 v och 2 dagar till termin. Känner mig verkligen priviligert som får lov att gå igenom ett svangerskap, känna sparkar osv.. visst är det slitsamt - JA! Men gud jag får rysningar när jag tänker på att snart har vi våran prinsessa HÄR! Det ska blir så härligt Riktig god söndag!!
Nr3påG3jenter:) Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Håller med dig! Längtar så jag spricker snart! Har termin 9 juli jag, e livrädd för att jag ska behöva gå över... Jag kunde gärna fött nu, ska bli så gott o få hålla, lukta på o ta hand om den lilla krabaten i magen! (ska bli väldigt gott o bli smal igen också =) hihi) Riktigt god söndag till dig också!
Gjest stockholms tjej Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 åhh det är många svenskar här inne idag=) HÄRLIGT.... jag längtar med väldigt mycket nu, att få hålla han i mina armar=) jag har ju termin 16 augusti så det är ju ett tag kvar fortfarande,men det börjar gå upp för mig att våran lille Sander snart kommer=) Lycka till tjejer=)
Isalita Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg må si meg enig med våre svenske venninner her! : ) Kan nesten ikke vente til jeg får lillegutt i armene mine... Det føles nesten som om jeg "savner" han litt, og jeg vet jo ikke hvem han er enda...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 Ja det är så fantastiskt! Ska bli mamma!! Herregud, håren står upp på armen när jag tänker att snart ligger hon här i mina armar... åh..längtar så. Prövar att föreställa mig hur det kommer vara att första gången se henne i armarna på min sambo. Varje gång jag gör det börjar jag stört grina...hihi Massa lycka till er också!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå