babyborn08 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Mor og far må ta permisjonen sammenhengende? Man kan ikke ta ulønnet permisjon mellom mor og far sin permisjon? Kan jeg ta ut min ferie når far har permisjon??
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Vet bare at fedrekvoten må brukes opp innen 3 år. Tror du kan ta ut ferie når far har permisjon såvidt som jeg har forstått;) Så lenge tidspunktet er ok for arbeidsgiver.
babyborn08 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 er det også sånn at hvis man legger ferien sin til røde dager, så far man "igjen" de dagene.... Dvs hvis man tar 1 uke ferie i påsken, så får man igjen de for de røde dagene... dvs 5 dager det kanskje... det er jo en uke lenger permisjon:)
lille spira Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg tror ikke du får igjen røde dager. Mener å ha hørt at f.eks fedre som tar ut sin permisjon i jula ikke er spesielt lure - da de ikke får igjen de dagene de som er fri og ikke ferie... Men det kan du jo høre med Nav om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå