Venter09<3med ny spire Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hei.. håper du kunne tatt deg litt tid til å se på oss.. graviditet, blir det forlovelse/bryllup snart? kommeer samboeren til å bli glad over graviditeten? (da han er litt frem og tilbake) vet ikke om du kan se slikt men farfar ligger nå for døden, kommer han til å dø snart eller kan vi dra til spania 4juli? takk for alle svar.. meg 250986 han 090886
Venter09<3med ny spire Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 dytter litt jeg siden jeg ser du er inne nå..
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 det kan føles som om spaniaturen blir utatt... føler at han ikke har lenge igjen desverre... føler han har vært syk og dårlig lenge nok nå... han "gleder" seg til å slippe nå... kan kommer ikke til å kjempe noe mer... men føler dere tar en tur i aug, og da føler jeg sterkt graviditet på deg... forlovelse må nok vente til juletider, mens det blir sommerbryllup i 2012...
Venter09<3med ny spire Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 hei.. takk for at du tok deg tid. litt skremmende men du har rett i en god del her.. han har vært syk i 30år.. og han orker nå ikke lenger.. men trur du han kommer til å dø innen 1 uke? håper du har rett med graviditet oxo.. har oxo foresten snakket om bryllup i 2012... hehe
Venter09<3med ny spire Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 hei.. du hadde rett han døde etter kort tid.. natt til onsdag sovnet han stille inn.. men det blir tur på oss 4 juli. skal bli deilig. slappe helt av. får håpe det blir graviditet i løpet av august da.. hehe.. og bryllup i 2012...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå