Gå til innhold

Er han urimelig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med mannen i mitt liv, og sammen har vi fått to nydelige gutter. Jeg føler meg ikke ferdig med barn og ønsker meg veldig en til. Dette har jeg vert tydelig på hele veien. Han sier vi får se det litt ann, og er nok egentlig fornøyd slik vi har det nå...

Jeg fikk ny jobb i høst på butikk.. Det er det jeg liker å jobbe med og har heller hverken utdannelse eller erfaring til å gjøre særlig mye annet..

Saken er at nå sier han at hvis det skal komme på tale med et barn til så må jeg finne meg ny jobb. Grunnen til det er at to kvelder i uka må jeg jobbe til 20 om kvelden, og annenhver lørdag jobber jeg fra 12-18.

Han jobber vanlige dager fra 8.30-16 og har lang dag på torsdagen.

Jeg syns det er dårlig gjort å forlange dette fra meg. Jeg trives i jobben min og kjenner mange som jobber verre tider (sykepleiere o.l) så jeg syns i grunn vi har det veldig greit.

Skjønner at det kan være slitsomt å få to gutter i seng alene, men han får god hjelp av svigermor som benytter sjansen til å komme til unnsetning når jeg er på jobb.

Huff det ble litt langt... Noen som har en mening om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må da ta sin tørn han også! Så jeg står bak deg ;o)

Skrevet

Han kan umulig ønske seg et barn til så veldig inderlig, er det første som slår meg.

Den som virkelig ønsker et barn, møtes på halvveien.

Norge har dessuten så bra ordninger etter fødsel, at han kan begynne å tenke litt på det ;o)

Jeg måtte ut i jobb etter 10 uker. Da ble det mannen min som tok over babyen, men jobbet ikke fulltid,da. Uansett, litt ofring kan mannen din også vise.

Skrevet

Jeg synes det er litt urimelig av ham, men så er jeg mye alene og vandt til å legge 3 unger alene nesten hver kveld også...et par kvelder i uke bør han klare...

Skrevet

høres ut som åss...ønsker meg utroli en baby til..men da må jeg finne meg en jobb først..å jeg vil ikke ha en slik alders forskjell som de to første...5 år... så jeg vet ikke jeg...føler ikke att jeg har gått ferdi gravid...

Skrevet

Jeg skjønner jo at han ikke ønsker seg flere like mye som meg, men han har aldri sagt et klart å tydelig nei jeg vil ikke ha flere ... Så det kan jo godt hende at dette er et krav han har satt fordi han ikke tror jeg vil gå med på det.. Så du har nok rett i det Northernligts..

HI

Skrevet

Hvis han synes det er verre for han å ta seg av ungene enn det er for deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha flere barn med han. Ganske enkelt.

Skrevet

Ja han er urimelig!!

Er ikke så mange jobber lengre som er kun dagjobber. mnage jobber er turnusjobber, dag, kveld og helg arbeid.

Han bør greie å passe 3 unger når du er på jobb..

Skrevet

Nei han er ikke urimelig! Du er urimelig!

Han synes det vil bli tungt å legge tre barn alene. Det vil gå på bekostning av hvor god far han vil være.

Så bytt jobb, eller dropp å få flere barn.

Det er ikke noe selvfølge at han skal legge tre barn alene, i alle fall ikke hvis han selv ikke har ønske om det.

Skrevet

Vel han jobber jo ikke kvelder da... Så jeg legger dem jo svært sjelden alene. Det handler ikke om at det er bedre eller verre for han eller meg. Jeg syns også det er enklere når han er hjemme om kvelden, så jeg skjønner jo at han sutrer litt, men jeg mener det er snakk om at han bare må akseptere at det er slik det kommer til å være!

Jeg syns også det var helt forferdelig å måtte ta det meste husarbeidet da jeg var hjemme i permisjon, og det ble litt krangling ut av det, men det etter at jeg aksepterte at dette er noe som er mine oppgaver fremover så er det jo faktisk ikke noe problem.

Håpet mitt er at han også vil innse dette etterhvert!

Skrevet

Herregud! En pappa må da være i stand til å legge SINE barn to kvelder i uken alene.

Synes han virker lite imøtekommende og selvopptatt, kanskje litt lat også

Står bak deg 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...