Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dem var så fine, selv om jeg ble skuffet over situasjonen, men ikke over den skjønne gutten min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble skuffet over at jeg var lengre enn forventet og da er det ikke sikkert på om det er min nåværende sin samboer sitt barn. Og det gjør meg trist. Lang inviklet historie, har laget en annen link om det lengre ned på 2 trimester siden :) Men men, må se på de lyse sidene også

Skrevet

Jeg klarer ikke å få frem bildene dine, jeg.

Skrevet

oida. uff.. det må være en ekkel følelse.. graviditeten mister mye av gleden når det blir sånn..krysser armer og bein for at det er nåværende samboer som er pappaen :)

Skrevet

Det ligger under våres album på lille pjokken:) Men ja, mister en glede når du må gå rundt å undre hele tiden, men samboeren min sier at vi skal oppdra barnet sammen samme hvem som er den biologiske faren. Så det er jeg utrolig glad for, og jeg føler meg ikke minst heldig som har en så flott mann som det:)

Skrevet

Det lå ingen bilder inne på profilen din.. Bare en sånn firkant som er teng på at det skal ligge bilder der, men at noe er feil med linken eller noe....

Skrevet

Det ligger ingenting der fordi jeg har lagt dem ut på mine album som du ser til venstre på skjermen. Og der ligger de under lille pjokken:) Altså på L ;)

Lykke til:)

Skrevet

Kommer ikke frem bilder når jeg prøver heller,kun rødt kryss.

Skrevet

Jeg fant de med engang:-) Han er bare skjønn! (Er det forresten en gutt??) Vi skal på 3D ultralyd på torsdag, gleder meg!

Skrevet

Hehe takk for det :) Trodde ikke det skulle være så vanskelig å finne fram bilde av han:) Men joda, det er nok en liten gutt som er der inne:)

Gled deg til 3D..blir gode greier det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...