Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Thunderstruck Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 JAAAAAAAAAAA!!!!! 8. juli skal jeg:-))))) Håååper han spiller Thougher Than The Rest"!!! Nydelig sang
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Neeeeeeeeei!!! Haha Jeg skal,men det er ikke med overhengende glede... Jeg bare "er med" )
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har nedtelling til Coldplay jeg;-) Litt mindre enn tre mnd til;-)
Pysa Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 fremdeles ettervirkninger av bon jovi her! var på springsteen for noen år siden, veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå