Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 I tillegg til den "seriøse" profilen????
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jeg har bare tulleprofil :-) skjønner ikke de som har seriøs profil. Kjenner jo folk igjen på bilder. og når en i tillegg ser et nick en vet hvem er legger ut om utroskap må jeg le. Gurimalla. liker å være anonym jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 så mange rare innlegg som det er her inne er det jo nødt til å være en DEL tulleprofiler, spesiellt dem som står frem med fullt nik
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Har seriøs profil men ikke med bilde av meg selv. Du får ikke vite nøyaktig hvor jeg bor,hva mine barn heter eller hva navnet mitt er.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skjønner meg ikke helt på dem som legger ut fult navn og bilder av barna sine....det er drøyt, heller en tulleprofil...
AndreVonDrei Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har verken en tulle/seriøs profil (for en vanvittig teit formulering). Jeg har en profil som er relativt anonym. Har ikke noe ønske om å bli gjenkjent av nabokjerringa, gå på Bimtreff eller finne min nye bestevenninne her, men jeg sier hva jeg mener og er "meg selv" i mine svar -så godt det lar seg gjøre. Har et tullete nick eneste... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå