Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Leker dere med barna deres? Annet enn og aktivisere de, men virkelig leke med de? Jeg pleier og leke med lego med sønnen min.. Hehe.. Og ballspill ute.. samme gjør faren hans og.. de leker og med biler osv.. Syns det er ganske gøy.. Hehe.. Men vi har ett vennepar som så og si aldri leker med barna sine.. De kan finne leker til de, men leker ikke med de.. Syns det er litt trist for ungene sin del.. De er 7 og 5 år.. Jeg tror jeg aldri har sett de leke med ballspill engang.. Her om dagen var jeg hjemme hos dem siden jeg skulle passe de.. Så lekte vi litt med Barbie. Da sa hun eldste at de aldri leker med de..
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jeg leker ikke dukker og sånt ilag med de de må jeg bare innrømme. De er 6 og 9 år. Men jeg spiller kort og brettspill og sånt ilag med de da.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 barna er 5 og 7 og jeg leker rollespill med dem. morsomt. da bytter vi roller. morsomt å se hvordan de hermer meg. vi tar f.eks en leggesituasjon. de skal legge meg. og så hermer jeg etter hvordan de pleier å være. og da blir barnet streng og det er morsomt å se faktene mine. Ellers leker vi det vi har lest i eventyr. jeg kan f.eks være trollet i bukkene bruse og barna er bukkene. vi spiller spill. tegner, leser. ser en sjelden gang på film. jeg vil også se filmer som jeg så da jeg var barn. morsomt. kaster ball til hverhverandre. det blir litt hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå