Gå til innhold

Hilsen fra snik-leser'n (èn av dem ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte innom og leser om hvordan dere har det.....og er altså ikke noe flink til å delta.....kanskje jeg kan få det til litt mer nå som jeg skal ha "kontor-jobb"......

men altså.....jeg heier og heier og blir rørt og glad..... Så fint at en nettside kan igangsette så mange møter jeg vet den har gjort, mellom mange fine mennesker.

og bare så dere vet det - dritgrei, trollmora, reveenka, maud, tebekaa, frøydis, coscos, plutseliten og dere andre - så syns jeg at jeg "kjenner" dere litt *smiler*. Vet at coscos lager veldig,veldig gode,fetende og lykkehormonproduserende kaker *sukk* og at dere er rause som deler av tanker og liv - det er flott å se (smug-kikke) på!

Jeg sitter nå her med lillemor på mini-ferie i 5 dager med søster's familie og alle gutta ute på bowling. Jeg nyter roen med lille vofs.....og skriver et lenge tiltenkt innlegg*smiler*

Ønsker dere alle en finfin uke, lykke til med flytting,dritgrei, og gode tanker til trollmora's lille venn. Gleder meg til å se "monsteret" ditt,phantomet - antar at du ikke klarer å gjemme den i et skap*ler* Da er potetene ferdige.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Av og til tenker jeg i den retning du peker nå - at det kan sitte mange mennesker der ute og lese det jeg skriver og tenke sitt om meg og oss her inne. Det gjør meg litt redd og mest glad. Som du sier så er det jo fint her, vi deler på gleder, bekymringer, seire og sorger.

Her kan du være så aktiv du vil. Det er lov å sniklese, men jeg er helt sikker på at det er finere å være aktiv selv. Dessuten kan det hende at du får deg en veldig god venn eller fem, det har jeg gjort :-D

Kos deg på miniferie og velkommen tilbake hit, som aktiv eller som leser.

Skrevet

Så du gir deg til kjenne en gang i blant Tufsemor...Det smiler jeg litt av... Jeg vet jo at du er her inne selv om du ikke skriver, og synes det er stas...

TVen får jeg nok ikke gjemt i noe skap nei. Apropos skap...Vi har et digert TVskap stående på soverommet som må fjernes. Aner ikke hva vi skal gjøre med det, men phantom-mannen synes det er dårlig gjort siden han har laget det selv... Håpet at svigers villa ha mer søppel, men det ser ikke ut som om det blir noen ordning på det..

Maud: Tufsemor er god som gull!!!! Du har nok hørt om henne... Og hennes kjennskap til coscos sine bakeferdigheter henger nok sammen med et visst kakestykke som ble sendt med til Bærum... *ler*

Skrevet

hei tufsemor, jeg smiler også av at du sier hei sånn en gang i halvåret, for jeg vet også at du er her og leser... jeg syns det er fint! takk for lykkeønskninger, jeg trenger det nå kjenner jeg, for akkurat nå hadde vi hatt behov for et praktisk hode og et ferdig hus.

Skrevet

Så koselig å få en tufsemor her inne også:-)

Gleder meg til å bli kjent med deg. Skulle ikke forundre meg om jeg får treffe deg på orntli' en dag også;-)

Klem, klem

Skrevet

Takk for fine referanser ;) Skulle gjerne avlastet deg med det skapet og få gjemt bort vårt monster (som dog er mindre enn 40 tommer), men tror ikke jeg har plass hjemme hos meg:)

Jeg er ikke på mini-ferie,da....det er det bare lillemor som er. Så i ettertid at det lett kunne misforståes slik jeg ordla meg. Nei, jeg sitter her og lakker negler (!!!!!!!) så jeg er klar for første dag på kontoret*ler* (Det er noen år siden jeg har hatt jobb hvor neglelakk var akseptert.....)

Fotball på tv'en, jeg er nedstemt av en stor og en halvstor gutt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...