Gå til innhold

Jeg savner nøffemor jeg;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det blitt av nøffis da??? Er lei av alle de teite innleggene fra ella bella, nøffemor er mye festlliger, dessuten så tuller hun ikke med alvorlige tema...nøffe har bare en del merkelige barndomsminner...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg thi hi :-)

Skrevet

nøffemor er ei merkelig men morsom dame, hun tenker på de merkligste ting;)

Skrevet

Ja hun har veldig artige inlegg:-)

Skrevet

Dere som savner nøffemor og mener hun bare har harmløse innlegg! Har dere vært inne på krangle og lest innlegget hennes der i det siste??

Skrevet

Det om at homofile skal få gifte seg?

 

 

Skrevet

jepp, det innlegget ja! Går vel ikke bare på å få gifte seg, men også det at homofile skal få barn! Siden dere savnet henne.... Der er hun!

Skrevet

Akkurat det innlegget var ikke så morsomt, har mer sansen for de "hvordan ville du reagert på en voksen dame med sløyfe i håret?" innleggene hennes:-)

Skrevet

Jøss. Jeg forbinder henne stort sett med oppkast, jeg. Snørrogførti innlegg om spy. Vel bekomme.

Skrevet

Jepp, for ikke å glemme den psyyyke do-leiken hennes. Harmløs og harmløs, fru Blom -hun burde vært verna fra seg selv, spør du meg. Hun virker jo virkelig ikke helt vel bevart!

Skrevet

Jeg syns det var deilig med et avbrekk fra nøffedama jeg da.. men jaggu måtte hun kravle fram fra lukket avdeling igjen. *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...