Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hvor er det blitt av nøffis da??? Er lei av alle de teite innleggene fra ella bella, nøffemor er mye festlliger, dessuten så tuller hun ikke med alvorlige tema...nøffe har bare en del merkelige barndomsminner...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 nøffemor er ei merkelig men morsom dame, hun tenker på de merkligste ting;)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Dere som savner nøffemor og mener hun bare har harmløse innlegg! Har dere vært inne på krangle og lest innlegget hennes der i det siste??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 jepp, det innlegget ja! Går vel ikke bare på å få gifte seg, men også det at homofile skal få barn! Siden dere savnet henne.... Der er hun!
Laybik Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Akkurat det innlegget var ikke så morsomt, har mer sansen for de "hvordan ville du reagert på en voksen dame med sløyfe i håret?" innleggene hennes:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jøss. Jeg forbinder henne stort sett med oppkast, jeg. Snørrogførti innlegg om spy. Vel bekomme.
AndreVonDrei Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Jepp, for ikke å glemme den psyyyke do-leiken hennes. Harmløs og harmløs, fru Blom -hun burde vært verna fra seg selv, spør du meg. Hun virker jo virkelig ikke helt vel bevart!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Jeg syns det var deilig med et avbrekk fra nøffedama jeg da.. men jaggu måtte hun kravle fram fra lukket avdeling igjen. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå