Gå til innhold

hva er best med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt "forspillet" best. Kosing, kyssing, oralsex, fingring, osv. Det er også da jeg får orgasme. Ligger lenge å erter hverandre og hisser hverandre opp. Selve "inn og ut" er selvfølgelig også godt, men syns det blir "nok" etter maks fem minutter. Er på en måte best de første par minuttene, så syns jeg det er greit. Hadde aldri orket å ligge i tretti minutter.

Hva syns dere er best med sex'en? Selve samleiet, eller andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forspillet :) Har aldri fått orgasme av selve samleiet--

Skrevet

Forspillet er best, men mannen min liker det ikke. Han vil alltid rett på sak, så han er ikke særlig god i senga.

Skrevet

Jeg synes det aller beste er de siste støtene før han kommer. Da blir pikken helt knallhard og han støter helt til bunns i meg! Det er bare det beste i hele verden:-)

Skrevet

Å fortelle dama jeg har sex med at jeg har hatt sex med noen andre tidligere på dagen og at jeg ikke har fått vasket meg ennå!! blir som regel litt mer fart i senga da:-)

Skrevet

Synes selve samleiet er best. Enig med hun før her om de siste støtene med knallhard lem :) Da blir det orgasme gitt. Jeg gidder sjelden ha forspill. Hvorfor ha det når vi begge liker selve "ut og inn"...

Skrevet

Nei, det er klart. En fordel å finne noe man er på nett med sånn sett. Rart hvor forskjellige vi er sånn sett. Forståvidt enig i at de siste støtene før han kommer er veldig deilige. Liker bedre å bli tatt litt hardt, enn sløvt og dovent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...