Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. hun har blitt skikkelig forkjøla.. hoster hele tia og snørrer.. virker slapp, men har ikke feber heldigvis.

Noen som har tips til hvordan gjøre det mer behagelig for henne? hun har ikke fått i seg all verden av mat idag, og jeg vet jeg kommer til å få en stri natt med lite søvn.. nesesuger og saltvannsdråper funker lite, samme med mm i nesa.. bare renner og renner.. og hoste gjør hun mye.. stakkar liten..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er 8 mnd om 9 dager om det har noe å si=)

Skrevet

Usj, ikke noe artig når de små er syke. For hosten kan du legge noe under hodeenden slik at det heves noe. Det skal hjelpe. Når misteman var skikkelig forkjøla her så brukte jeg nesedråper for barn under ett år. De var veldig gode. Rhinox tror jeg det var.

Lykke til!

Skrevet

hev hodeenden i senga, mye!! her hjalp det ikke før det var en skikkelig oppoverbakke der, altså!

saltvannsnesespray og nesesuger! sug masse før leggetid, og ha det klart på nattbordet, itilfelle den trengs i løpet av natta.

gi så mye væske du klarer å få i henne, så tynnes slimet ut.

er hosten ille, og hun er tett, ring legen å få h*n til å skrive ut efedrin, og gi dette på kvelden og før lurene på dagtid.

vi har nettopp vært gjennom en runde, skjønner du!

god bedring til snuppa di!

Skrevet

Sant som hun over her sier.. Hev hodeenden i sengen ganske mye.. Da slipper han å tettne så veldig på natta! Plagsomt å ligge flatt når man er så snørrete! Jenta mi var skikkelig forkjøla da hun var 3-4 mnd. Var snørrete å tett i nesa. Brukte mm og saltvannsdråper i nesen hennes før hver amming. Å etter ei stund brukte jeg nesesugeren. Funka som regel fint det. Men noen ganger når jeg ikke fikk åpnet det ved det eller på natta da hun ble tett ga jeg henne rhinox nesespray for barn 0-2 år. Man skal jo prøve å begrense bruken av dette men når hun var skikkelig tett kjørte jeg på med nesespray. Legen sa jeg ikke skulle være redd får det. Er plagsomt å være så tett!

Håper jenta di blir frisk snart!=) Ønsker henne god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...