ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 superlykkelig!!!! ååh d er sånn deilig følelse !! =))) skal forhåpentligvis på ul i morgen, er nok ikke 2 mnd på vei en gang...leeeeenge å vente til feb/mars gitt =( ;o) men men... hva syns dere om navna Olivia og Maximilian ?? =)
casandra1980 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Gratulere så masse:) Maximillian høres nesten kongelig ut:),ikke helt min smak. Olivia er heller ikke min smak:),men det viktigste er jo at dere liker det:)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer =) Guttenavnet syns jeg er litt tungt og overdådig, blir vel helst kalt for Max av andre kanskje. Olivia er ok.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 TUSEN TAKK!! hehe ;o) vi liker litt tunge å overdådige navn ;o))) jenta våres å har et kongelig navn hehe ;o)) men helt klart smak å behag!! =)) men dere, -søskenvogner ??! vil ha en liten å snerten en... har ei emmaljunga edge duo combi vogn nå, å den er bare sååå tung å svær!!! vil ha noe myyye mindre =) forslag??? =)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Søsken/tvilling: Oth urban jungle tvillingvogn med 1 babybag tror jeg det blir på oss Ellers har jeg sett litt på - Easywalker - GT safari (billig) - Teutonia S4 - Phil & Teds som singelvogn enten med søskensete eller vanlig tvilling der de sitter side by side da med softbag. - TFK joggster twin - Emmaljunga cangaroo twin (var altfor lav under kalesja til jenta mi på 17 mnd. ellers så er den kjempefin) - Carena double swing (syns ikke kvaliteten virker særlig å skryte av)
Kjærlighet <3 Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer! Koselig med to tette:-) Vi har 16 mnd mellom våre og vi kjøpte GT Safari, Veldig fornøyd med den vognen:-)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 sku ønske quinny hadde tvillingvogn !!! =) men den easywalker så åsså veldig digg ut!! =) teutoniaen å,egentlig.. emmaljunga avr ikkje noe for me... =) har vel ganske god tid å fundere på hehe ;o) men liker jo å shoppe da, å å planlegge =))) har vel ikke tremin før i februar eller mars en gang ;o)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 heisann:) gratulerer så mye:) deilig følelse ja.) fikk selv ei jente i mars 07 og har termin i januar:) herlig:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer så mye! Ser du fikk baby i -07. Når på året fikk du? Jeg fikk i mai-07,og har termin i oktober. Så det blir 17 mnd mellom mine to. Lykke til i svangerskapet:-)
minnimy Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Dumle, jeg husker deg igjen...-fikk også i mai-07. Nå skal jeg ha i januar...men det er veldig hemmelig enda...har byttet nick siden da. HI: Gratulerer!, navnene var ikke helt etter min smak. Men ok, selv om jeg ikke ville kalt mine barn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå