Gå til innhold

JEG ER GRAVID IGJEN !!! =))))


ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

superlykkelig!!!! ååh d er sånn deilig følelse !! =)))

 

skal forhåpentligvis på ul i morgen, er nok ikke 2 mnd på vei en gang...leeeeenge å vente til feb/mars gitt =( ;o)

 

men men...

 

hva syns dere om navna Olivia og Maximilian ?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse:)

Maximillian høres nesten kongelig ut:),ikke helt min smak.

Olivia er heller ikke min smak:),men det viktigste er jo at dere liker det:)

Skrevet

Gratulerer =)

 

Guttenavnet syns jeg er litt tungt og overdådig, blir vel helst kalt for Max av andre kanskje. Olivia er ok.

Skrevet

TUSEN TAKK!!

 

hehe ;o) vi liker litt tunge å overdådige navn ;o))) jenta våres å har et kongelig navn hehe ;o)) men helt klart smak å behag!! =))

 

 

men dere, -søskenvogner ??! vil ha en liten å snerten en... har ei emmaljunga edge duo combi vogn nå, å den er bare sååå tung å svær!!! vil ha noe myyye mindre =) forslag??? =)

 

 

Skrevet

Søsken/tvilling:

 

Oth urban jungle tvillingvogn med 1 babybag tror jeg det blir på oss

 

Ellers har jeg sett litt på

- Easywalker

- GT safari (billig)

- Teutonia S4

- Phil & Teds som singelvogn enten med søskensete eller vanlig tvilling der de sitter side by side da med softbag.

- TFK joggster twin

- Emmaljunga cangaroo twin (var altfor lav under kalesja til jenta mi på 17 mnd. ellers så er den kjempefin)

- Carena double swing (syns ikke kvaliteten virker særlig å skryte av)

 

Skrevet

Gratulerer! Koselig med to tette:-)

Vi har 16 mnd mellom våre og vi kjøpte GT Safari, Veldig fornøyd med den vognen:-)

Skrevet

sku ønske quinny hadde tvillingvogn !!! =) men den easywalker så åsså veldig digg ut!! =) teutoniaen å,egentlig.. emmaljunga avr ikkje noe for me... =) har vel ganske god tid å fundere på hehe ;o) men liker jo å shoppe da, å å planlegge =))) har vel ikke tremin før i februar eller mars en gang ;o)

Skrevet

heisann:)

 

gratulerer så mye:) deilig følelse ja.)

fikk selv ei jente i mars 07 og har termin i januar:)

herlig:)

 

Skrevet

Gratulerer så mye!

 

Ser du fikk baby i -07.

Når på året fikk du?

 

Jeg fikk i mai-07,og har termin i oktober.

Så det blir 17 mnd mellom mine to.

 

Lykke til i svangerskapet:-)

Skrevet

Dumle, jeg husker deg igjen...-fikk også i mai-07.

Nå skal jeg ha i januar...men det er veldig hemmelig enda...har byttet nick siden da.

 

HI: Gratulerer!, navnene var ikke helt etter min smak. Men ok, selv om jeg ikke ville kalt mine barn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...