Ceppi *På Overtid* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Noen som har lyst til å dele tips til hva man kan gjøre for å få fortgang på sakene..? ) Ikke lett å finne alle disse gode rådene på hvordan få satt igang... Begynner å bli litt uttålmodig iom at jeg er i uke 42..... stønn ..... Takk )
Løvejenta_83 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei, d fins mange såkalla gode råd for kordans ette i gang fødsel, har selv prøvd følgened: sex kjøre i humpete veger bringebærblad te/kapsler( setter ikkje i gang fødsel men hjelper på modninga) sitronbrus og pocorn (nåkken som meinte d sku vere effektivt) vaska bad (vart reint men hjalp ikkje) skifta sengekle genrelt vore aktiv, men neida lillemann/frøken i magen vil ikkje ut.. derfor e min konklusjon at desse kjerringråda berre hjelper tilfeldig.. elles e eg sjøl snart i veke 42(mandag) skal settast igang onsdag om ingenting skjer før... Lykke til!!
Løvejenta_83 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 ja tilogmed ete klubb, sterk pizza og elles sterkt krydra mat (spes me kvitløk) men som sagt, ikkje hjulpe på meg...
Ceppi *På Overtid* Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Tusen takk ) Har prøvd flere av tingene du skriver om jeg også.... Skal på kontroll igjen i morgen og håper de kan vurdere å sette i gang her også... Nå skal jeg vaske badet og se om det kan hjelpe. Som du sier blir det ihvertfall rent ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå