Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor, og holder litt på med deiting. Ikke noe alvorlig ennå. For tre måneder siden traff jeg en mann på samme alder, og ble "sammen" med ham. Men etter et par uker sluttet han å kontakte meg, svarte sjeldent på meldinger og jeg tror han unngikk meg. Så da jeg ikke hadde hørt fra ham på tre uker, traff jeg igjen en gammel eks, som jeg gikk på flere deiter med. Da tikket det inn en melding på mobilen min om at det var slutt, og han beklaget det siden jeg antakelig kom til å ta det tungt. Jeg svarte at siden han ikke hadde vist noen interesse, hadde jeg gått videre, og var allerede sammen med en annen. Fikk til svar at jeg var ei jævla hore som var utro og at han kom til å finne han jeg er sammen med nå for å fortelle ham om det.

Ble litt paff, ettersom jeg ikke regner et par uker som et skikkelig forhold, og når jeg ikke får svar på meldinger jeg sender, da tar jeg ham ikke særlig seriøst. Men det virket ikke som om han tok meg seriøst før etter at jeg var gått videre heller. Ville dere regnet dette som utroskap? Innser at jeg kanskje burde sagt i fra, men reagerte han ikke litt sterkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke regnet dette som utroskap..Hadde ikke gadda og sagt ifra heller jeg.

Skrevet

Ikke utroskap. Hadde tenkt det samme som deg HI

Skrevet

Du har da ikke vært utro mot han? Herregud, for en mann. Han tålte nok ikke at du har gått videre. Han satt der og var så sikker på at du skulle ta det så tungt når han slo opp med deg, men så skjedde det helt det motsatte.

Må le litt...veldig voksen av han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...