Gå til innhold

Noen som er like nervevrak som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Håper dere alle har det bra.. :-)

Jeg er jo så og si nervevrak nå.. Har så innmari lyst å bli gravid!

I slutten av mai hadde jeg mensen, husker ikke heeelt datoen men en eller annen gang mellom 20-30..

Hadde samleie 5/6 juni, er vel ca på den tiden jeg har EL for å være eksakt! Nei jeg går ikke på pillen og har enda ikke fått noe tegn på at mensen skal komme...

Har tatt to tester men begge er negativ, tror ikke de teller hehe for tok de ALT for tidelig *flau*..

Sto på pakken at man må vente minst 19 dager fra samleiet til man kan ta testen!

Får jo ikke sove om natten for jeg er så urolig..

Skal til legen på onsdag! Så får vel tatt en blodprøve da for å være HELT sikker.. Er bare redd for hva resultate viser, for jeg vil så gjerne bli gravid og få baby :-)

Iallefall... Nå de siste dagene har jeg tisset som en gud! Opp til 11 ganger for dagen og det er ulikt meg, for jeg drikker ikke mye veske for dagen skjønner dere.. Heh.. Har hatt litt stikkinger nede på venstre siden og mer luft i magen nå enn for noen uker siden og det varierer på løs og hard mage :-/

Kan hende jeg bare er paranoid, men jeg har alltid fått tegn på at mensen skal komme en uke før pga mitt store behov for godteri og ikke minst der jeg irriterer meg for all verdens små ting :-P

Er det noen flere jenter som har det slik eller er like urolig som meg og virkelig hater å vente? Fortell om deres opplevelse i denne pinefulle tiden :-) Hehe..

Klem fra meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, nesten som om jeg skulle skrevet det selv. Hadde el et par dager etter deg kanskje, og IKM igår. Nå går jeg rundt og er kjempe spent. Har akkurat skrevet inn et innlegg her jeg også. I går fikk jeg kjempe svak positiv på QR, idag ikke gravid på Cb digitat.. Har også hatt en del symptomer. Håper du får positiv test. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...