Gå til innhold

åh herrgud, herregud, herregu!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?

Trodde jeg har IKM på onsdag.

Tok en negativ billig-strimmel test på fredag.

Tok en ny en i dag bare på et innfall, nå i ettermiddag, altså ikke morgenurin, og der var det en svak strek til ved siden av teststreken, og den har bare blitt sterkere og sterkere etter som timene har gått.

Tok en til nå nettopp og den viste det samme.

har mistet bruksanvisningene og vet ikke helt hva som er riktig, når skal den leses av?

Er jeg virkelig gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som om du er det.... *miiiisunneliiiii* :-D

Jeg ville testet meg hos legen i morgen for å bli helt sikker om jeg var deg :-)

Skrevet

Gu så gøøy da :-D

Tror nok du er virkelig gravid, hihi :-)

Første gang jeg var gravid tok jeg en billig test og brukte ikke morgenurinen, så viste det seg en svaak liten strek vedsiden av den andre :-)

Men jeg må bare spørre.. Hva er IKM for noe? :-P *flau*

Gratulerer virkelig så mye, unner deg det beste :-D

Skrevet

Jeg vil også være gravid.... :-) Men, må pent vente....

IKM - innkommende mensen..eller ikke-kommende mensen..hehe..

Skrevet

joda, vet jeg er heldig, men sitter her med en liten bismak, var i utdrikningslag forrige helg og bryllup i går og drakk begge gangene i tillegg til at jeg har røkt mye på de festene:(

Har vært så sikker på at jeg ikke var gravid, da jeg ikke har funnet noen eggløsning denne mnd.

Håper ikke dumhetene mine fører til problemer for spiren i magen.

Er fortsatt uvirkelig, må ut og kjøpe en dobbel pakke med cb tester.

Mått ta flere tester før det gikk opp for meg da jeg var gravid med snuppa sist også:) hehehe

Skrevet

Ingen som vet om det kan påvirke barnet når man drikker så tidlig i svangerskapet. Det er jo mange som drikker/røyker og plutselig oppdager at de er gravide ved et "uhell"...

Dra til legen i morgen og ta en test ;-)

Jeg kan ikke forklare hvor misunnelig jeg er nå!!! :-D Og sååå glad på dine vegne som sannsynligvis er gravid allerede i 2.pp!!!

Skrevet

Heeeey, gratulerer så mye kanINA!! :)))

Tror ikke du skal tenke så mye på at du har drukket litt og tatt noen røyk jeg, så lenge du stopper nå! Det går helt sikkert flott!!

Stoooooor klem fra meg :o)

Skrevet

takk alle sammen:)

Så da mener dere at testen er riktig da?

Har ikke bruksanvisningen liggende, derfor jeg blir så usikker...hehehe.

Er så vanskelg å tro, når jeg på forhånd var så sikker på at jeg ikke var gravid denne mnd.

Skrevet

Jeg tror den er riktig, men ville likevel forsikret meg om det hos legen i morgen :-)

Skrevet

Jeg tror også den er riktig altså! Hadde svaaaak strek selv da jeg ble gravid sist, ellers har billigstrimlene bare vært blendahvite uansett hvor hardt jeg har stirret!

:))

Skrevet

Blir helt rørt jeg.. Av å lese gledesinnleggene til dere som får positive tester.. Samtidig ser jeg på One Tree Hill, og ei som vil adoptere barn fordi hun ønsker seg en familie.. Og selv sitter jeg her og drømmer om den dagen jeg også har en liten spire i magen min..

Var på kaffebaren i stad og foran meg i køen stod en jente med den peneste kulen på magen.. Bakfra kunne man ikke se at hun var gravid.. Så snudde hun seg.. Ikke lenge igjen til nurket hennes kommer.. Hun bestilte seg en latte mens hun strøk den pene magen sin..

Skrevet

Høres ut som du er gravid ja:0)

Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratuerer kanINA:) Må skrive det her også.

Syns det er så gøy at du har blitt gravid siden vi har fulgt hverandre her inne.

Har sett for meg at du, Meliah og jeg skulle bli gravide samtidig og følge hverandre inn på 1. tri, så vent på oss der! :)

Håper så klart at alle andre i uke 26-gjengen også føger kanINA!

Gratulerer så masse!

(De feste testene er slik at du skal lese de av innen 5 minutter.)

Skrevet

Gratulerer så mye, din gravide heldiggris:)

Skrevet

Høres positivt ut (på to forskjellige måter:D) detta!

Gratulerer!

Skrevet

så spennende snuppa!! håper det går bra :D

masse lykke til !!!

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg og jeg er gravid, jeg. :-)Jeg er helt sikker på at du er gravid. Du hadde ikke fått utslag i det hele tatt hvis det ikke hadde vært HCG i urinen din. :-)

Skrevet

Tusen takk jenter.

Hvis de skal leses av innen 5 min, er det i hvertfall ingen tvil.

For innen 5 min, viser streken ganske godt.

Tok en 3. test i kveld sammen med sambo, han forstod ikke så mye av de billig-strimmlene, men han så 2 streker:)

Skrevet

Du er nok gravid høres det ut som!! Gratulerer!!! *misunnelig*

Skrevet

NewMom: har hele tiden trodd at du, Meliah og meg skulle følge hverandre videre jeg også.

Men nå er jo ikke uken over enda da, og det er jo en ny sjangse neste mnd. Går det ikke denne mnd, er jeg 100% sikker på at spiren sitter neste pp;)

Kommer til å være her inne samme med dere og følge med, vet ikke om jeg helt tørr gå inn på 1.tri..hehehe.

Lurer på en ting.

Siden jeg nå har fått 5 positive billigtester uansett når på døgnet jeg har testet, kan jeg da ta en cb digital nå på formiddagen tro?

Litt dumt å ta en og så virker den ikke fordi jeg ikke bruker morgenurin, de er ikke akkurat billige...hehehe

men må bare ta en ordentlig test og se ordet lyse mot meg før jeg klarer tro på det:)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...