Gå til innhold

Da har vannet mitt gått!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hvert på kontroll på sykehuset:) Men ingen rier, så nå skal jeg gå meg en tur mens mannen lager biff:) Også er det å slappe av. Kommer ikke riene, blir jeg satt igang i morra klokka åtte. Har termin 28 juni.

Mine andre fødsler har startet med rier, så dette er uvant.

 

Tips til å få i gang rier, tas i mot med STOR takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, heldige deg!!! Sender litt födestöv! Lykke til, snart blir det baby!!

Skrevet

heldige du!!!!!

hmmm noen som sa en gang at man kunnne prøve å hoppe tau!!

eller gå masse i trapper!!!

Skrevet

Du har jo termin samme dag som meg!! Hmm, syns godt at du kunne vente på meg! ;)

 

Du må ha masse lykke til, det er nok snart min tur også, men jeg har enda god tid! :P

 

Ett lite tips: Spis kanel!! =)

Skrevet

Takk:)

 

Rakk å gå i 5 min før jeg var kliss våt til knærne:( Er helt utrolig hvor mye vann som kommer. Det renner nesten hele tiden.

 

Ut i fra termin lista for juni så tror jeg vi var fire med termin den dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...