gullegget Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har hvert på kontroll på sykehuset:) Men ingen rier, så nå skal jeg gå meg en tur mens mannen lager biff:) Også er det å slappe av. Kommer ikke riene, blir jeg satt igang i morra klokka åtte. Har termin 28 juni. Mine andre fødsler har startet med rier, så dette er uvant. Tips til å få i gang rier, tas i mot med STOR takk!!!
Nr3påG3jenter:) Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Ååå, heldige deg!!! Sender litt födestöv! Lykke til, snart blir det baby!!
ntnjen Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 heldige du!!!!! hmmm noen som sa en gang at man kunnne prøve å hoppe tau!! eller gå masse i trapper!!!
Januarbaby2014 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Du har jo termin samme dag som meg!! Hmm, syns godt at du kunne vente på meg! Du må ha masse lykke til, det er nok snart min tur også, men jeg har enda god tid! Ett lite tips: Spis kanel!! =)
gullegget Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 Takk:) Rakk å gå i 5 min før jeg var kliss våt til knærne:( Er helt utrolig hvor mye vann som kommer. Det renner nesten hele tiden. Ut i fra termin lista for juni så tror jeg vi var fire med termin den dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå