en liten og en stor! Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 I morgen på denne tida er jeg gift og inntar en forhåpentligvis deilig middag på hotell sammen med min nybakte ektemann, vår lille datter på 3, og våre forlovere med deres sønn på 2. Og den lille i min mage... Så dette er den aller siste dagen som samboere - tenk det! Etter 13 år som kjærester, 10 av dem som samboere, skal det endelig skje! Gleder oss skikkelig! En veldig hemmelig sermoni på tinghuset i byen, ingen av våre slektninger vet noe som helst. Ønsker ikke noe oppmerksomhet, vi gifter oss for vår egen del, ikke for andres. De får vite det etterpå. Det er absolutt ikke oss å feire med 100 gjester og kirkebryllup etter 13 år sammen, det synes vi begge, at det er bare rart. Så slik gjør vi d! Hvit, lang kjole, og brudebukett hører med, med peoner fra egen hage. Fotograferingen tar forlover seg av, hobbyfotograf som han er. Etter middagen tar forloveren jenta vår m hjem, mens vi får natta for oss selv på hotell. Og dagen etter skal vi på Ultralyd! Så nå skjer det ting her....
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Masse lykke til i morgen! Haaper dere faar en fantastisk dag.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 OI!!! I morgen i går er i dag!!! GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN!!!! Syns det er en flott måte å gjøre det på! Håper at du får en fantastisk dag sammen med deres nærmeste venner. Maksimum av bryllupsklemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå