Gå til innhold

jeg driver å skal bli gravid mot mannens vilje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han vil ikke ha 2.mann, men det får han nok snart likevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det synes du er rettferdig mot din mann? Regner med det er å lure han til å bli gravid du gjør..

Skrevet

Lykke til som alenemor da...

Skrevet

Tenkte det samme.... Må da være forberedt at mannen går.

Skrevet

håper han kaster deg ut jeg:DOg at han får barna,du må jo være utrolig umoden:p

Skrevet

Håper han kaster deg på ræva ut. Det du driver med er forkastelig!!!!!

Skrevet

vanskelig situasjon når en vil og den andre ikke.......

hvis mannen absoulutt vil ha en til, så har han ingen myndighet for mor kan jo ved et "uhell" ta abort.

burde det ikke være slik at også mannen burde kunne unngå å få en til? skjønner jo at hvis først "uhellet" er ute at mannen har liten rett, men forut før et "uhell"..............

vel jeg synes du bør tenke deg godt om!

lykke til med ditt valg

Skrevet

fy flate for et menneske. SKAM DEG!! du skjønner jo tydeligvis ikke hva et FORHOLD/PARTNESKAP går ut på..håper også at du går på en real smell

Skrevet

Sånn er så ego.. Hva gjør du når han skjønner at han har blitt lurt?! Hva om han forskjellsbehandler barna? Du er for og være ærlig, veldig ego!! Mot mannen din, barnet du har, og barnet du lurer på deg!!

Min mann var ikke klar for nr2 på lenge!!! Ikke før etter 6år.. (Vi fikk førstemann veldig unge) men jeg lurte han ikke for det!!!

Skrevet

Nok et fjaseinnlegg. Hahahaha

Skrevet

Hehe, dere LAR dere virkelig provosere! Må ikke ta alle så seriøst da. Da får jo flere lyst til å gjøre det samme.

Tror nok dette var bare for å irritere jeg :o)

Skrevet

da er du både dum og ond mot din mann! Finn deg heller en mann som vil ha flere barn da, er ikke rettferdig å lure en til å få barn som ikke vil det, lykke til som alenemor, og igjen lykke til med å finne deg en mann da, med to barn på slep

Skrevet

Jeg er ikke HI, men jeg ble nå gravid mot min manns vilje. Han var klar i fjor, men jeg ville vente til vi hadde flyttet og fått større plass. To måneder etter at vi hadde startet prøvinga etter at vi hadde flyttet ombestemte han seg. Forholdet vårt var veldig dårlig på den tiden, og jeg bestemte meg for å fortsette å prøve. Han visste hele tiden at jeg ikke brukte prevensjon, heller ikke han.. Så han visste hele tiden at jeg kunne bli gravid hver gang vi hadde sex.

Grunnene til at jeg valgte å fortsette var fordi jeg har rundet tretti år og blir ikke yngre, og har hele tiden ønsket meg to barn og han minst 3. Vi har ett fra tidligere. Selvom jeg fortsatte å prøve kunne det ta måneder og år før jeg fikk klaff. Og at alt så ut til at jeg ville bli alenemamma uansett, så hvorfor ikke da få de ungene jeg ønsker med samme mann. Syns det ser litt slitsomt ut å ha to eller flere fedre å forholde seg til. Og en av de viktigste grunnene for meg å få med samme mann er at barna mine slipper i framtiden å kanskje sitte å sammenligne pappaene. Han er en utrolig flink pappa og jeg vet at han vil stille opp 100% for sine barn uansett. Men nå skal de sies til slutt at vi har et mye bedre forhold nå, men det tok noen måneder uti svangerskapet.

Skrevet

DET ER ET TULLEINNLEGG! sKJØNNER DERE VIRKELIG IKKE DET?

Skrevet

kan ikke helt sammenlignes da..han hadde ubeskyttet sex med deg og visste om det.

HI har nok ubeskyttet sex uten han vet om det.

Er nok av de som slutter på pillen og blir gravide mot mannens vilje. At han ikke vet at de har sluttet på pillen. Å det blir noe helt annet!!

Skrevet

nei, det er nok ikke ett tulleinnlegg. vi har det faktisk veldig bra sammen, eneste er at han ikke vil ha flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...