Ludviginne - mamma!! Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 .. http://t-shirts.cafepress.com/kids-and-baby-clothing Ble brukt noen dollar i dag... Har hund, så jeg søkte på den rasen, kom opp over 50 sider med babyting med hunden på. Så ble noen smekker og en body... (må prøve å holde seg under tollen også...) Men artig å ha noe annet da
Maracuya Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jippi, så artig! Kanskje første klesinnkjøp blir her! Fins det noe lignende på norsk?
lykkelig78 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Å så kult!!! Vi har også bikkje. Søkte på sorten og kom opp utrolig mange søt....tror jeg skal bestille litt ja. Hvordan er toll reglene????
Lilja121 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Tollgrensen er 200kr. Dette er eksl fraktkostnader så lenge disse klart fremkommer av pakkelappen.
Herkules Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Å så kult!!!! gjett om jeg fant noe kult her a!! Jeg fant bodyer og t skjorter og smekker Var det noe annet til de små???? er så dårlig på å bestille fra utenlansdke sider, hvordan var det med frakt? sender de overhode til Norge altså?
Maracuya Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hmmm nå sa søstra mi at hun bestilte en T-skjorte derfra for en stund siden, og trykket/kvalitetetn var veldig dårlig. Men en body skal jo ikke brukes så lenge så vi satser på at det holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå