Gå til innhold

Kanskje litt egoist her men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel klær som jeg ikke bruker lengre. De ser helt nye ut, er ganske dyre klær også.

Skal jeg legge det bort slik at min datter kan ha det når hun bli eldre, for å se hva mamma brukte når hun var ung, eller gi det til frelsesarmeen? (eller hvordan det skrives;p)

Har brukt å gitt masse til de før, kaster det bare i de boksene som er satt ut.

Vet at de har myyyye mer bruk for de enn hva jeg kanskje har.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått masse klær av både min oldemor, mormor og selv min egen mor - alle var opptatt av klær og design, og beholdt alt sammen (kun det som var av veldig kjente designermerker, og derfor heller aldri går ut av mote....) Jeg har dermed fått mange fine kjoler, som det ikke fins identiske til ellers i verden, eller sjeldne designerkjoler som mange dør for å få tak i.....) Jeg er VELDIG glad for deg, og jeg gjør det samme med mine egne klær... Men når det gjelder helt vanlig klær eller vanlige enkle merker som f.eks bare Diesel, hadde jeg ikke beholdt klærne og spart på dem. Aldri samme verdi på en måte... Men du velger jo selv;)

Skrevet

Kan jeg spør hvorfor du ikke bruker dem når dem er som nye?

Tror ikke din datter vil ha noe interesse av dem når hu blir eldre.. Jeg hadde enten gitt dem til fretex, eller solgt dem og brukt pengene på noe moro sammen med datteren min;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...