Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Haha, nå har endelig brudekjolen min kommet. Jeg skal gifte meg lørdan om to uker på den franske rivieraen. Blir et enkelt og romantisk bryllup på stranden, men bare de nærmeste. Dette er kjolen: http://z.about.com/d/weddings/1/7/f/6/cottonbridedaisies.jpg De små detaljene på kjolen er prestekrager. I tillegg skal jeg gå barføtt, uten de hvite skoene på bildet. Kjolen var ikke så veldig dyr, men enkel og søt. Nå har jeg grillet meg på solarium for å bli litt brun, så håper jeg kommer til å se fin ut. Jeg har jo en liten (ehh, kanskje ikke så veldig liten) klump på magen, men men. Siden mitt første bryllup var et overdådig kirkebryllup, ville jeg denne gangen ha et mer enkelt og intimt et. Gleder meg som en unge. De eneste gjestene er hans foreldre, hans bror(som også er forlover), min tvillingsøster, min forlover og min datter. Så slår vi sammen ferie, bryllup og bryllupsreise. ;-)
ambumamma Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 dså utrolig herlig kjole. Det blir sikkert en flott brud og en perfekt dag:)
Maya_1 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Perfekt for strand-bryllup. Ser for meg flagrende hår og en søt blomsterkrans på hodet
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 NYDELIG! Skikkelig yndig og perfekt til et saant bryllup! Kunne ikke tenke meg noe bedre enn den! Gratulere, lykke til og nyt det!!!
ory Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Åhh så fin den er. Er litt usikker på om det er en modell eller deg på bildet, men den ser helt perfekt ut på. For en god ide med rivieraen :-) Håper dere får en fantastisk dag. Masse lykke til
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Åh, tusen takk alle sammen! Er kjempekoselig med tilbakemeldinger :-) Er meg på bildet ja, men har nå lengre hår og er blitt ganske brun. Igjen tuuusen takk, jeg gleder meg masse ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå