Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Min aller første hjemmeside! Ble ganske fornøyd=) Noen som vil se? Og gi tilbakemelding?=) http://bolla2008.piczo.com
Miss Dynamite Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 var veldig fin!!! har en jeg og. www.minvakrespire.piczo.com går også på svangerskapspenger så veldi lite å finne på :/
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Huff, ja, og nå er jeg liksom "ferdig" med hjemmesida også. Er liksom bare et bilde her og et bilde der som skal inn på den. Veit ikke hva mer jeg vil ha med. Vil ikke legge ut altfor mye heller! Siden din var også veldig fin babyBenz=D
Miss Dynamite Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 tusen takk =) jeg blir aldri fornøyd jeg, så den forandrer seg hele tiden.. men om den forandrer seg til det bedre, trur jeg ikke.. Hehe.. neida, man legger jo ikke ut for mye, men føler ikke at jeg har så mye å legge ut, som kan avsløre noe..hehe du har termin samme mnd som meg iallfal =)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Er liksom ikke helt fornøyd jeg heller, mulig jeg skal endre på fargene:P Huff... Vet ikke jeg altså.. Svigerfar som er så skeptisk til sånne hjemmesider! Men jeg føler ikke jeg har lagt ut noe jeg ikke burde lagt ut.. Finnes mye tullinger der ute! Hehe Tenkte kanskje å legge ut listene mine da, over ting vi har kjøpt inn, ting vi får/har fått og ting vi må kjøpe inn=) Litt kjekt å få tips og sånn;o)
ChellBell - har født! Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Supersøt kjøredress. Hvor har du kjøpt den?
monica får juliprinsesse Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 kjæmpefin...korr du har kjøpt di skoan å dn bodyen d sto daddy is a geek på??? dn likte æ...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå