MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har du msn? bare lurer.. noe sier meg at jeg på en måte må ha "kontakt".. vanskelig å forklare.. hehe..
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 nei desverre... men er det noe du lurer på så skriv inn her :-) nicket ditt har satt seg fast i minnet mitt :-) føler at det er noe spesielt med deg :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Morro, du er den 4 som sier det.. hihi.. Har litt evner jeg også, men på den ånderlige.. og kanskje på følelser, men jeg er ikke noe føler ennå.. Men var litt derfor jeg lurte på om du hadde msn så vi kunne snakke litt:) hihi..
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 stemmer :-) ja du har en fin aura rundt deg :-) lys energi :-) men hvis du vil er det bare å sende meg mld her inne, eller post her inne :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 Ja, okey.. tusen takk:) akkuratt nå ligger min egen side her inne nede, meg jeg legger deg til som venn hvis det går når jeg kommer meg inn der:) jeg har et annet spørsmål om noe annet igjen.. hvis du kan se noe der:) jeg har veldig uregelmessig mens.. eller istede for 28 dagers syklus er det mer 35-7.. og di 2 siste mnd har jeg hatt mye missfarget utflod og rar mens som har vart en stund, og stikker en del i eggstokkene eller rundt der.. kan du se om du får noe følelse om det er noe galt? eller om det bare skjer ting i kroppen for tiden:) takker atter en gang:)
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 jeg får ikke opp at noe er galt, men et tips hvis du er uregelmessig... da til homeopat og ta fotsoneterapi :-) det hjalp for meg.. jeg var uregelmessig i 2 år etter pillestopp, så tok jg fotsone i 6 mnd så nå har jeg vært regelmessig i 1 år :-) det ville jeg prøvd var jeg deg :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 okey.. takk for info:) men hva er fotsone?=p hihi.. åisåfall, hvis jeg ikke tar det, kan jeg bli gravid fordet, i aug/sept??
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 ja jeg føler det... men det er ikke betandig jeg har rett... blir du ikke det da, ville jeg prøvd forsone.... det er en slags masasje under føttene... du har forskjellige soner under føttene til både eggstokker og eggledere livmor og alle organer i kroppen gjenspeiles i dissen områdene :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Okey, tenkte på at du visste jo ikke at jeg hadde uregelmessig når du sa jeg blei gravid i aug/sept;) hihi.. spennende:) men ang dt.. (kommer fler å fler spørsmål, tar vel slutt nå) men siden jeg ikke har fast jobb og blir isåfall gravid.. tror du jeg klarer å jobbe di 6 av 10mnd for å få permisjonspenger..? eller sånn at jeg får peng når jeg går hjemme med barnet? er avhengig av dt:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2008 og ser du el på meg denne mnd?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå