Gå til innhold

kan ikke gifte meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen til og være forlover.. :( jeg har en skikkeli deppa dag ...så da sitter jeg og tenker på sånne ting...etter jeg ble gravid fant jeg ut att de få vennene jeg hadde var bare falske å kun ut etter å ødelegge... :( er mye alene ...sitter bare hjemme syns mest synd på samboer... han sier att han vil være hjemme sammen med meg...men skjønner ikke hvorfor...

på toppen av det hele savner jeg datteren min som er til pappan sin en uke :( nei dette er ikke en bra dag.. .:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har ikke et nært familiemedlem som kan være forlover da? Følte det som deg, jeg hadde søstra mi som forlover og har aldri angra.

 

Lykke til, dette ordner seg vettdu:-)

Skrevet

du har ikke en søster eller et søskenbarn som kan være forlover da?

Skrevet

Sliter du med depresjon? Det kan virke som du trenger noen å snakke med- det er ikke godt for hverken deg eller samboer om du ikke har andre enn han å snakke med??

 

Vil råde deg til å ta kontakt med legen din å bli henvist- det finnes så mange gode mennesker som jobber med samtaler...

 

Lykke tl

il

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...