Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Her sitter jeg og skal bestille billett til Oslo med fly.. så ser jeg det står noe om pass.. jeg har jo ikke gyldig pass lenger jeg.. =( Sambo har aldri hatt pass.. og jenta vår har iallefall ikke pass.... Så da kan vel ikke vi reise med fly... =(
Gulosten™ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Du ER virkelig blond du eller...? Du trenger ikke pass når du skal reise i Norge.
petite fleur Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor spør de etter pass? Man trenger jo ikke pass innenlands. Mamma fikk sitt aller først pass i fjor, hun har da reist land og strand med fly innen Norge :-)
hit og dit Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Holder det ikkje med førerkort eller bankkort da?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 phu ok... hehehhe.. JA jeg er blond.. såg bare det sto noe sånn som : Vennligst kontrollér at navn på reisende er identisk med navnet i deres pass. Sikkerhetskontroller blir strengere da ble jeg sånn.. "Ehh.. pass???" Hehehe.. men jeg har aldri tatt fly, utenom da jeg var lita.. så husker svært lite.. det får være min unnskyldning... =P
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 tsh jo.. det gjør visst d... bare jeg som er... blond:P og uvitende hehe!
Manhattan skyline Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 At vi voksne slipper pass i Norge, er én ting. Men må ikke vi ha gyldig legitimasjon for våre barn når vi skal ta fly? Jeg har i alle fall måtte vise passet til min gutt på to hver gang vi har vært ute og flydd...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Vi aldri behøvd å vise legitimasjon på de minste innenlands. Utenlands derimot, krever de å få se pass=)
litakine og Theodor Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 fødselsattest til hannah må du ha med i tillegg til egen legitimasjon.... har aldri vist det, men lurt å ha for sikkerhetsskyld
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 pass trenger du ikke i Norge Kanskje de mente legitimasjon som f.eks visakort, billappen osv..
Smurfinee Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Går det ikke an å si dum istedenfor blond?! Blir utrolig irritert.. Og du trenger ikke pass i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå