Gå til innhold

Avstemmning, hjelp meg nå jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg vil reise en tur til danmark med naboen, dvs tog til kr.sand, båten over til hirtshals overnatte der til tirsdag, og hjem med båt og tog på tirsdag. ( 3 timer med toget)

Gubben vil ikke la meg reise. FOrdi jeg har 16 dager til termin. Hadde du reist? Jeg har ingen ( absolutt INGEN) tegn på at fødselen er nært forestående. Og jeg har kjempe lyst å reise. Mini på 16 mnd skal også være med.....

Så reis eller bli hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ingen tegn på at fødselen var nært forestående, men fødte likevel 18 dager før termin (riene begynte 20 dager før termin). Så nei, jeg ville ikke reist.

Skrevet

Jeg hadde nok reist:))) Hehe.

Skrevet

Jeg har 20 dager igjen og fødte på overtid sist. Jeg holder meg likevel hjemme til fødselen er overstått... Har fått tilbud om hytteturer både her og der, men tar ikke sjangsen. Vil gjerne være i nærheten av sykehuset jeg har bestemt meg for å føde på i tilfelle komplikasjoner. Er riktignok en kort tur du skal på, men jeg hadde rett og slett ikke villet reise... dessuten tenker jeg at det hadde blitt mer slitsomt enn koselig, men nå har jeg en del plager da. ;)

Skrevet

Har ikke så veldig mye plager, kvalme, men den holdes i sjakk med tabeletter ( må ta de når jeg er hjemme også så det er likt) og bekkenet låser seg av og til, men det pleier gå fort over, føler meg i god nok form til å reise, hadde ikke vurdert det hvis ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...