Gå til innhold

Laban85 =) Spår evt. tilbake =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir jeg gravid?

Går det bra da?

Gutt eller jente?

Når flytter vi? Er det hus da?

Får sambo fast jobb der han jobber nå? han f. 090473

Jeg har lyst på Reductil slanketabletter av legen får jeg det? (går fotere ned i vekt da)

Jeg f. 290588

Takk takk :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og forresten, ser du noe forlovelse snart? hihi

Skrevet

hei :-)

føler at det kan skje rundt juletider :-) føler en gutt som førstemann på deg... føler at alt vil gå bra, bortsett fra litt kvalme og kanskje litt vondt i ryggen kjenner jeg, så du bør nok ta det me ro...

Føler flytting i okt/nov, å ser for meg et hus som ligger litt landlig til, det er ikke langt fra folk men det er litt vekk fra folk... ser en koselig stor hage, en veldig idyllisk plass :-)

jeg føler at sambo kommer til å få fast jobb der han er utpå nyåret en gang.. feb/mars...

Føler at legen kanskje er litt skeptisk tl å gi deg de tbl.... så dette er jeg ikke helt sikker på........ desverre...

ville du sett litt på meg?

når blir jeg gravid?

gutt el jente?

hvordan går det med jobb?

kommer jeg til å bestemme meg for nettskole?

meg 301185

mann 130584

takk for svar:-)

Skrevet

Ja, også hvor mange barn vi får til sammen?? hehe..og kjønn??

Mamma er på klarsynt og regresjonskurs nå i helgen med Olav Moldestad, gleder meg til å høre om hun har noe mer spennende å fortelle ;);) hehe

Skrevet

lurte på hva det var :-) godt du spurte for jeg kjente vår... oxo så jeg to sirkler, skjønte ikke helt hva det betydde, men nå skjønner jeg :-)

Skrevet

tar det såååå lang tid før jeg blir gravid'?? =O det vil jeg ikke =P hehe...

jeg va forresten gravid nå. første dag i siste mens var ca 28 mars.. så mistet jeg når jeg var ca 8 uker på vei..(har blødd ut det meste)

og kkunne jo da født desember!!! Så kanskje du mixer månedene osv her?

hmm....jeg føler du kan bli både gravid i juni(denne mnd) og august.

trur mest gutt...

trur kanskje du vil gå nettskole ja med en deltidsjobb ved siden av..

Hva trur du om det?

Skrevet

har blødd ut alt =P hehe... uff..jeg er så surrete noen ganger.. så du trur vi forlover oss snart? Hvor mange barn får vi da?

Hvordan ser huset ut? er det langt unna kollektiv transport? jeg e avhengig av det..

Skrevet

jeg føler gravid rundt jul på deg desverre...

ja jeg vurderer nettskole, å jeg jobber med å få meg en deltidsjobb.. jobber fullt nå... ser du noe om hva slags nettstudie jeg bør ta? det vipper mellom to ser du...

ser du når vi forlover oss?

blir det oss livet ut?

Skrevet

ja, trur det kan bli dere livet ut ja :):)

jeg føler dere er veldig nære hverandre, at dere kan prate om at.. etgodt team med andre ord...

jeg får opp noe med gravemaskiner her jeg..men trur ikke det noe du vl velge...føler også et omsorgsyrke på deg..det er nok mer rett... ja, ser deg i hvite klær hvertfall.. så omsorgs yrke blir det ut av studiene trur jeg..

trur dere vil forlove dere til høsten...

Skrevet

det var godt å høre :-) jeg har vurdert både interiør og pedagogisk assistent å det blir jo på en måte et omsorgsyrke for det er veldig mye med barn :-)

de gravemaskinene du ser, kan det være for at vi driver å graver rundt huset vårt?

Skrevet

Hvor mye trur du jeg vil gå ned i vekt til jul da?

har pcos (hormonforstyrrelsessyndrom) så må slanke meg for at det skal bli bedre.. er vanskeligere med denne sykdommen å gå ned vekt. men håper jeg klarer det..

ikke meningen å mase altså...men hvor mange barn får jeg og sambo??

Skrevet

aha.. da skjønne jeg..ja, om de er gule så ? var det jeg så .med store svarte hjul og jord og regn...

Skrevet

jeg føler ca 10- 15 kilo:-) å det er kjempebra... føler det har gått litt tregt til nå men du setter inn turboen :-) føler det blir 3 bran på dere... ser en svak nr 4 her oxo men det kan være den du mistet....

Skrevet

ja det høres ut som her det ja :-) hehe :-) ser du om jeg blir en god mor? hvor mange barn får vi? kjønn?

Skrevet

ja det høres ut som her det ja :-) hehe :-) ser du om jeg blir en god mor? hvor mange barn får vi? kjønn?

Skrevet

hvis du vil så kan du sende meg msn adressa di på en melding til meg om du har det da så kan vi prates der for er litt enklere...

Skrevet

jeg har desverre ikke msn... :-( beklager...

Skrevet

10-15 kg er bra.. jeg vil helst gå ned 40kg til sammen...skal nok klare det en dag :):) ja, har nok vært litt seig ja, men føler det begynner å bli bedre..har begynt med magedans så håper det hjelper på, moro er det å :):)

ja, kan jo være den jeg mistet... :( men er vel en mening med det å vil jeg tru :)):) også har jeg sjangsen til å få en bedre kropp til neste gang :):)

Jeg trur du vil bli en god mor, men trur kanskje du må passe på så du ikke blir for irritabel..føler du kan få litt dårlig tolmodighet =P hehe..

men ellers vil du bli en topp mor... ikke bekymre deg om det :)

Føler flest gutter rundt deg.. trur du kan få 4 barn...3 gutter og kansje ei jente... trur jenta kommer til slutt faktisk... eller som nr 3..

Okey, ikke alle har msn.. tenkte vi kunne veksle litt erfaringer osv.

har du gått noe kurs ellr? det har ikke jeg, men vil.

Bruker du noe hjelpemidler når du "spår"?

Skrevet

ja har nok litt dårlig tolmodighet av og til ja... huff... nei ingen kurs eller noe... jeg har nok alltid vært litt åpen... men jeg har ikke begynt å bruke det før den senere tiden.. var ei venninne jeg snakka med om dette for av og til vil ånder kontakte meg... oxo sa jeg dette å hun lurte på om jeg kunne lese folk oxo :-) så da prøvde jeg å lese henne... å det meste stemte... så gjorde jeg det samme med hennes venninne igjen som jeg aldri har møtt før, og det meste stemte der oxo...

jeg ser en del programmer om dette så mulig jeg har lært litt igjennom det.. :-) bruker ikke noe hjelpemidler... jeg har jo hørt om både tarot og pendel men aner rett og slett ikke hvordan jeg bruker dette :-)

Skrevet

Akkurat..slik har jeg hatt det å nesten.. det ene fører til det andre :):)

Jeg har hatt en litt forvirrende og tung periode nå så føler jeg ikke har fått brukt meg slik jeg har ønsket..men er vel kanskje bra det å slik at jeg ikke sliter meg helt ut :):)

Har sett en del programmer selv.. Er veldig moro og man lærer noe nytt hele tiden =D

Jeg bruker ikke hjelpemidler her inne selv, men jeg bruker englekort som veiledning for min egen del.. Det funker ;);)

er du medlem på www.altnett.ning.com ??

Vis ikke, ta en titt :))

Kan du se auraen min? Hva slags farge er den??

Jeg kunne se folks auraer før men det har forsvunnet litt :(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...