Gå til innhold

er dette grunn nok til å gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 4 mnd. Typen er borte på jobb flere uker i strekk. Jeg reiser på byen og blir kjent med to typer som egentlig kommer fra en annen by,men som er på besøk i min hjemby grunnet et jobboppdrag. Jeg henger med disse typene resten av kvelden (sammen med et par andre venninner). Han ene begynner å kysse meg nedover halsen,men jeg dyttet han bort og sa ifra. Bestekameraten til typen min så selvfølgelig dette,men han har ikke sagt noe til han.Snakket med typen på telefon for litt siden og han sa da at han ikke visste om han orket å være sammen med meg siden jeg er så flørtete. Men han skulle tenke på det. Mener selv at jeg ikke gjorde noe galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ville ikke tro det.

men han virker jo ikke som noe å samle på om han er slik.

Skrevet

om du skal eller han skal gjøre d slutt burde du finne ut selv..å spør her inne blir for useriøst altså..

Skrevet

du avviste jo han..og du var jo sammen med 2 venninner også. Men jeg kan ikke svare for om du er flørtete eller ikke da ..

Skrevet

Nei, det syns jeg da ikke. Det er en klassisk misforståelse, en kompis tror han ser noe og rapporterer dette videre. Eneste du kan gjøre er å fortelle hva som egentlig skjedde. Skjønner at han reagerer med en gang, men hvis han velger å ikke tro på din versjon og likevel gå er han dum.

Skrevet

Dette var åpenbart historien sett fra den ene siden ;-)

Skrevet

Du avviste han jo, så den er jo grei....

Men om du flørtet/gav inntrykk av at du var intr. kan jeg se problemet....

Ikke alle som takler å være med noen har en flørtete væremåte

Skrevet

Hvis denne mannen trodde det var ok å kysse deg nedover halsen, var du kanskje litt flørtete? Jeg mener, man begynner ikke å kysse folk på halsen helt uten grunn.

Skrevet

Er faktisk noen som er så frekke, ja!!

Ikke HI

Skrevet

Finnes de som gjør det også. Var på et utested for noen måneder siden. Var en tur ute for å røyke, og når jeg gikk inn stoppet jeg litt i trappa. Da kom det en helt ukjent fyr bort og begynte å kysse meg på halsen :s Kom meg rimelig fort vekk derfra. Usj!

Skrevet

Ikke nødendigvis nei. Har måtte dytte bort mange menn som prøver å ta seg til rette, uten noe som helst foranledning. Spesielt fulle menn gjør vel hva som helst.

Skrevet

Hadde du likt å høre noe sånt om det var ei dame som kysset typen din nedover halsen?

Skrevet

Han har sikkert en høyere standard enn deg,HI.

Å "henge med" to typer du nettopp har møtt,hele kvelden, når kjæresten din er på jobb, er jo ikke akkurat noe man gjør når man er i et forhold. Synes du det er rart han reagerer som han gjorde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...