Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hei jeg er en dame født 021270, mannen min 071060. hva kan du si om oss? vi ønsker oss et felles barn? blir vi gravide snart? og hvilket kjønn? kan du se noe om endring i jobbsituasjon for meg? hadde vært skøy om du kunne se noe om personligheten min/vår også? men blir takknemmelig for det du klarer å få frem uansett *venter spent* og riktig god sommer!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 ser et barn neste år.. usikker på om du føder da eller blr gravid da... men ser en jente... ser foreløpig ikke noen endring i jobben... jeg føler at du er veldig bestemt å du vet hva du vil... samtidig som du er snill å tolmodig.. du er en målrettet sterk kvinne :-) han føler jeg som en arbeidsom kar, føler at han er handy å liker å ordne ting selv, dette gir han selvtillit :-) hn er veldig glad i deg å det er stor trygghet rundt dere :-)
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 det var jeg som skrev, men har nok kommet borti anonym knappen... beklager..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Hei og hopp, tusen takk for tilbakemeldingen det stemmer det du skriver. vi håper faktisk å bli gravide neste pp, slik at vi får et aprilbarn. jeg føler så sterkt for at det er da tismessig det slår til selv. vi har 4 jenter fra før, smat en stedatter som også er jente, så her er det jenter og jenter hehe... jeg er veldig åpen person, og sterk mottakelig for andre menneskers sinnsstemning, men jeg må møte folk fysisk. ellers er jeg av den oppfatning av at karmas lov gjelder. når det gjelder arbeid så har jeg tenkt å bytte arbeidsoppgaver men forbli hos samme arbeidsgiver, så det stemmer nok det du sier der også lykke til i ditt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå