Gå til innhold

Dere som har giftet dere, og har hjemmeside :


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har delt ideer, bilder osv på sin hjemmeside ? Send meg link hvis dere vil vise frem :-)

 

Jeg skal gifte meg neste sommer, og trenger ideer osv :-) Vi skal ha partytelt i hagen.Noen andre som har brukt den løsningen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i bryllup der de hadde telt. OG det regnet hele dagen og var drit kalt.... Pass på at taket ikke lekker (det gjorde det der vi var) At dere har noen form for varme å henge opp/sette opp til de kalde gjestene. Pledd, og gjerne be gjester ta med egne i tillegg....

 

Sørg også for at maten er rykende varm, for er det litt kalt i lufta blir middagen fort kald...

 

Mye varm drikke, kaffe og te.... (de hadde ikke mye av det der vi var, de hadde tenkt på alkoholen de)

 

Men sånn alt i alt var det et bra bryllup.

Dere må bare ta med i beregning at det kan bli regn og kalt eller veeeldig varmt... o\og ha løsninger for alle "problemer" som kan oppstå =))

 

Masse lykke til med planlegging.

Skrevet

Takk for tips :-)

 

Jeg har aldri vært i bryllup, og har heller ingen venninner som har giftet seg, så håper og få litt tips og ideer på nettet. :-)

 

Andre som vil dele noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...